۰۲۱-۸۱۰۱۰
mail: info[@]cantral.ir
سانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایران
  • محصولات
    • سانترال
    • تلفن
    • فکس
    • ویدئو پروژکتور
    • دوربین‌های مدار بسته
  • خدمات آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سانترال پاناسونیک

درباره پروتکل SIP

    صفحه اصلی شبکه درباره پروتکل SIP
    بعدیقبلی

    درباره پروتکل SIP

    توسط مدیر | شبکه | بدون دیدگاه | 18 دسامبر, 2016 | 0

    درباره پروتکل SIP

    درباره پروتکل SIP : پروتکل و یا یکی از مجموعه راه های اتصال صدا بر روی بستر اینترنت است. Sip در واقع یکی از قدرتمند ترین این راه ها و مسیرهای ارتباطی است که باعث می شود کلیه محصولات صرف نظر از برند ویژگی که دارند در صورت تبعیت از این پروتکل بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در اقع sip را می توان یکی از مهم ترین و پایه ای ترین قسمت یک ارتباط دانست.
    پاناسونیک در سری دستگاه سانترال پرظرفیت خود امکان ارتباط اینترنتی را برای کاربران خود فراهم کرد اما این ویژگی را به دو دسته محدود و نا محدود دسته بندی کرده است:

    بهره گیری از ارتباط اینترنتی به صورت محدود (voip)

    در سانترال پرظرفیت سری دیجیتال (TDA) این ویژگی به دو روش امکان پذیر است
    ارتباط چند دستگاه سانترال به یکدیگر
    ارتباط چند تلفن تحت شبکه به یکدیگر
    در این سیستم با کمک گرفتن از کارت های TDA0470 و TDA0490 می توان ، چند سانترال و یا چند تلفن تحت شبکه را به یکدیگر امکان پذیر می کند. در این سرویس فقط می توان از تلفن تحت شبکه سری NT پاناسونیک استفاده نمود.
    بهره گیری از ارتباط اینترنتی نامحدود (VOIP)

    در سانترال پرظرفیت سری TDE با وجود کارت های TDE0110 و TDE0111 به راه اندازی محصولی مبتنی بر IP تلاش شده است که در این زمینه پاناسونیک بسیار موفق بوده است، با نصب این کارت ها بر روی دستگاه سانترال به راحتی می توان از سرویس های نامحدود ی بهره برد.

    مانند:
    امکان استفاده از انواع تلفن های تحت شبکه با هر برندی
    امکان بهره گیری از موبایل به عنوان یک داخلی
    امکان ارتباط چند دستگاه سانترال به یکدیگر
    ممکن ساختن بهره گیری از کامپیوتر به عنوان تلفن داخلی

    با توجه به ویژگی های ارائه شده در سیستم های فکس، امروزه مجهز کردن مجموعه ها به این سیستم های امری واجب به نظر می رسد. هم چنین ترکیب کردن چند دستگاه مجزا و کم کردن حجم و فضای اشغالی سبب شده
    است تا رغبت برای خرید این تجهیزات بیشتر شود. امکان اتصال به شبکه کاربری آسان برای کلیه پرسنل شرکت از دیگر مزایای بی نظیر این تجهیزات ارتباطی است.
    آیا این سیستم ها برطرف کننده کلیه نیازهای شرکت هستند؟
    با توجه به این موضوع که کلیه شرکت ها در حال پیدا کردن راه حلی هستند که توسط آن بتوانند زمان تمرکز بر روی کار را کاهش دهند و کارایی را افزایش دهند این سوال به وجود می آید که آیا این سیستم ها نیز با تمام تکنولوژی و فناوری بکاررفته پاسخ گوی نیازهای شرکت ها و مجموعه ها هستند؟ این سیستم ها تا چه میزان موفق بوده اند؟
    برای پاسخ به این پوشش ها ابتدا باید نیاز و خواسته هر مجموعه و هم چنین تعداد افراد شاغل در آن محیط و حجم کاری را بررسی نمود. نیازهای هر شرکتی متفاوت و خاص خود اوست. در هنگام تولید و طراحی این سیستم ها یک اصول کلی در نظر گرفته شده است که این اصول را می توان به گونه ای بیان کرد که بر طرف کننده بیش از نیمی از خواسته مجموعه است اما همانطور که بیان شد یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بررسی میزان بازدهی این سیستم ها در هر محیط، تعداد افراد شاغل در آن و حجم کاری است که این افراد دارند.

    تعداد افراد شاغل و حجم فعالیت هر فرد

    در مجموعه هایی افراد زیادی اشتغال دارند. می توان این نتیجه را استنباط کرد که حجم کاری بالایی در این شرکت وجو دارد. این حجم کاری می تواند شامل تماس های ورودی و هم نامه های و اسناد مکتوب زیادی باشد که باید ارسال و یا دریافت گردد وجود یک دستگاه فکس ممکن است به تنهایی پاسخ گوی این نیاز باشد. برای این منظور در شرکت ها از چندین دستگاه استفاده می شود اما این راه حلی مناسب به نظر نمی رسد

    منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

    مرتبط:

    • پروتکل sip و کارایی آن در دستگاه سانترالپروتکل sip و کارایی آن در دستگاه سانترال
    • برگزاری کلاس های اموزشی شرکت ایده ال گستربرگزاری کلاس های اموزشی شرکت ایده ال گستر
    • قیمت سانترال پاناسونیک 3به 8قیمت سانترال پاناسونیک ۳به ۸
    • تلفن سانترال قیمتتلفن سانترال قیمت
    • VOIP در فناوری اطلاعات به چه معناستVOIP در فناوری اطلاعات به چه معناست
    • سانترال NSسانترال NS
    SIP, TDA, TDE, VOIP, پروتکل, تلفن تحت شبکه, دستگاه سانترال

    مطالب مشابه

    • پروتکل sip و کارایی آن در دستگاه سانترال

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      پروتکل sip و کارایی آن در دستگاه سانترال پروتکل sip و کارایی آن در دستگاه سانترال : پروتکل و یا یکی از مجموعه راه های اتصال صدا بر روی بستر اینترنت است. Sip در واقعبیشتر بخوانید

    • برگزاری کلاس های اموزشی شرکت ایده ال گستر

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      برگزاری کلاس های اموزشی شرکت ایده ال گستر برگزاری کلاس های اموزشی شرکت ایده ال گستر گروه آموزشی شرکت ایده ال گستر صدر نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود رابیشتر بخوانید

    • قیمت سانترال پاناسونیک ۳به ۸

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      قیمت سانترال پاناسونیک ۳به ۸ از مهمترین عوامل انتخاب یک مرکز تلفن سانترال قیمت آن میباشد و اینکه شما چه مقدار هزینه در مقابل چه  امکاناتی پرداخت مینمایید . همانگونه که میدانید تولیدات شرکت پاناسونیکبیشتر بخوانید

    • تلفن سانترال قیمت

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      تلفن سانترال قیمت از مهمترین عوامل انتخاب یک مرکز تلفن سانترال قیمت آن میباشد و اینکه شما چه مقدار هزینه در مقابل چه امکاناتی پرداخت مینمایید . همانگونه که میدانید تولیدات شرکت پاناسونیک تماما زیربیشتر بخوانید

    • VOIP در فناوری اطلاعات به چه معناست

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      VOIP در فناوری اطلاعات به چه معناست VoIP با عنوان‌های تلفن IP،تلفن اینترنتی،تلفن پهن‌باند،صدای پهن‌باند و صدا روی پهن‌باند نیز شناخته‌ می‌شود. معمولاً از شرکت‌های ارائه‌ کننده سرویس‌های VoIP به‌عنوان تهیه‌کنندگان و از پروتکل‌های استفادهبیشتر بخوانید

    ارسال دیدگاه

    لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بعدیقبلی

    برچسب‌ها

    انواع تلفن بیسیم پاناسونیک انواع تلفن های بیسیم پاناسونیک بهترین تلفن بیسیم بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک بیسیم بیسیم پاناسونیک تعمیرات پاناسونیک تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک تعمیر پاناسونیک تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک تلفن تلفن بیسیم تلفن بی سیم تلفن بیسیم منشی دار تلفن بیسیم پاناسونیک تلفن بیسیم پاناسونیک تک گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک جدید تلفن بیسیم پاناسونیک خرید تلفن بیسیم پاناسونیک دو گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک قیمت تلفن رومیزی تلفن سانترال تلفن پاناسونیک تلفن پاناسونیک بیسیم خریدسانترال خریدسانترال پاناسونیک دستگاه سانترال دستگاه سانترال پاناسونیک دوربین مداربسته دوربین مداربسته ip دوربین مداربسته آی پی پاناسونیک دوربین مداربسته پاناسونیک سانترال سانترال پاناسونیک شرکت ایده آل گستر شرکت ایده آل گستر پاناسونیک فروشگاه اینترنتی پاناسونیک فروشگاه پاناسونیک فکس فکس پاناسونیک مرکزخریدسانترال پاناسونیک نمایندگی محصولات پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک پاناسونیک پاناسونیک گوشی بیسیم

    دسته‌ها

    • پاناسونیک
    • تلفن بی سیم
    • تلفن رومیزی
    • تلفن سانترال
    • دسته‌بندی نشده
    • دوربین مداربسته
    • سانترال
    • شبکه
    • فکس
    • فناوری
    • متفرقه
    • نمایندگی پاناسونیک
    • ویدئو پرژکتور
    آدرس : خیابان مطهری – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – کوچه ماگنولیا پ 11
    تلفن : 02181010
    تلفکس : 02188940000

    لینک های مفید

    • مرکز دانلود فایل های سانترال
    • مرکز تعمیرات سانترال
    • مقالات سانترال
    • پروژه های مرکز سانترال ایران

    محصولات

    • تلفن سانترال
    • دستگاه سانترال
    • کارت سانترال
    • تجهیزات جانبی

    خانواده ایده آل

    • ایده آل گستر
    • پانیران مرکز مجاز پاناسونیک
    • بلاگ ایده آل
    • مجله اینترنتی ایده آل
    • مجله تکنولوژی ایده آل تک
    • آموزش نصب سانترال
    • تلفن
    • تماس با ما
    • خدمات آموزشی
    • درباره ما
    • دوربین‌های مدار بسته
    • سانترال
    • سانترال پاناسونیک، تلفن سانترال
    • صفحه نخست
    • فکس
    • قدیمی
    • ویدئو پروژکتور
    سانترال ایران