۰۲۱-۸۱۰۱۰
mail: info[@]cantral.ir
سانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایران
  • محصولات
    • سانترال
    • تلفن
    • فکس
    • ویدئو پروژکتور
    • دوربین‌های مدار بسته
  • خدمات آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سانترال پاناسونیک

آموزش نصب سانترال و خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

    صفحه اصلی سانترال آموزش نصب سانترال و خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر
    بعدیقبلی

    آموزش نصب سانترال و خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

    توسط مدیر | سانترال | بدون دیدگاه | 4 فوریه, 2017 | 0
    مقدمه
    همانگونه که مستحضرید با گسترش صنعت IT و ورود آن به حوزه مخابرات (ICT)  از جمله مراکز سانترال پاناسونیک و نیز با بهره گیری روز افزون تلفن اینترنتی (VOIP) در ارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش  لازم در زمینه IT  و VOIP به خوبی در بین تکنسین های آموزش تلفن سانترال از جمله پاناسونیک مشهود است. از سوی دیگر ورود مراکز جدید همواره دغدغه لزوم آموزش را در بین همکاران ایجاد نموده و متاسفانه آموزش های در حد انتظاری از سوی شرکت پاناسونیک به همکاران و کاربران مراکز تلفن سانترال پاناسونیک داده نشده است. از سوی دیگر بعضا تکنسین های مخابراتی به سبب شاخه  کاری خود فاقد دانش لازم درزمینه شبکه بوده و تکنسین ها و مهندسانی نیز که از علم بالایی در حوزه شبکه برخوردار می باشند فاقد دانش لازم مخابراتی هستند. لذا فقدان مرکزی که به صورت اختصاصی، به آموزش مفاهیم مخابراتی به صورت اعم و آموزش، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت اخص مشغول باشد، به خوبی مشهود است.

    آموزش نصب سانترال و خدمات

    تاریخچه واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

    واحد آموزش شرکت فنی مهندسی ایده آل گستر، نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، از سال ۱۳۹۰ با بهره گیری از مدرسین مجرب و بنام که از تجربه کافی در زمینه مراکز تلفن سانترال و شبکه برخوردار هستند، اقدام به تشکیل کلاس های آموزش و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک و مراکز تلفن سانترال نرم افزاری (استریکس، آوایا و..)  با هزینه و کیفیتی مطلوب نمود و در مدت کوتاهی توانست با برگزاری ده ها دوره کلاس های گروهی و خصوصی تجربه خوبی در این زمینه کسب نماید.لذا این شرکت مفتخر میباشد از سال ۱۳۹۰ تا انتهای سال ۱۳۹۴ با برگزاری بیش از ۶۰ دوره آموزشی به بیش از ۸۵۰ نفر از متقاضیان در این راه یاری رساند. امید است در این راه نیز بتوانیم همچون دیگر گام های شرکت ایده آل گستر در زمینه آموزش، فروش و خدمات پس از فروش شرکت پاناسونیک موفق و سرآمد باشیم. انشاالله

    برخی از خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

    • پاسخگویی به نیازهای نرم افزاری هنرجویان به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت
    • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هنرجویان گرامی از طریق وب سایت به صورت آنلاین و ارسال تیکت
    • اهدای مدرک معتبر پس از طی دوره آموزشی
    • برگزاری کلاس ها در محیطی کاملا آموزشی در روزهای پایانی هفته
    • امکان برگزاری کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی
    • امکان برگزاری کلاس های گروهی مورد نیاز ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی
    • امکان برگزاری کلاس های فشرده برای هنرجویان محترم شهرستان ها
    سوابق آموزشی
     شرکت نفت بهران شرکت صبا باتری بیمارستان آتیه شرکت سونی حسابرسی صنایع دفاع شرکت صا ایران قرارگاه خاتم الانبیا
     بانک تجارت بانک پاسارگاد کارخانجات لبنیات میهن کارخانجات لبنیات کاله مجتمع فولاد غرب آسیا شرکت صادرات گاز شرکت پاکسان
     حمل و نقل پرس پتروشیمی دالان شرکت امرسان شرکت سولیکو پارس جنوبی مخابرات دامغان ماشین سازی تاشا
     هتل رضوی شرکت شاپرک مجتمع برق کرمانشاه صنایع غذایی سحر فرهنگسرای رازی کارخانه کره شکلی تعویض پلاک – راهگشا
     ایران خودرو فناوری ریاست جمهوری فولاد امیرکبیر شهرداری استان قم

    دوره های آموزشی

    • دوره اول: آموزش مقدمات مخابرات و کلیات مراکز سانترال
    • دوره دوم: آموزش نصب و برنامه ریزی مراکز پر ظرفیت پاناسونیک سری TDA
    • دوره سوم: آموزش نصب و برنامه ریزی مراکز تحت شبکه پاناسونیک سری TDE
    • دوره چهارم: آموزش سیستم های پردازش صدا پاناسونیک KX-TVM
    • دوره پنجم: آموزش کلیات و قابلیت انتقال صدا در بستر شبکه VOIP
    • دوره ششم : آموزش نصب و راه اندازی مراکز تلفن سانترال سری NS
    • دوره هفتم : آشنایی مقدماتی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز
    • دوره هشتم : آشنایی کاربردی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز
    • دوره نهم : آشنایی تخصصی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز

    دوره اول: آموزش مقدمات مخابرات و کلیات مراکز سانترال

    در این دوره سعی می گردد هنر جو با تاریخچه، اصطلاحات و کلیات مخابرات آشنا گردد. رنگ بندی و سیم کشی را آموخته و با انواع اصطلاحات مخابراتی آشنا می شود تا بتواند یک سوییچ کم ظرفیت را در محیط آزمایشگاهی نصب نماید. در طی این دوره هنرجو با یک سیستم کم ظرفیت از سوییچ های شرکت پاناسونیک شامل TEA308, TEM824 ,TES824 آشنا گردیده و قادر است سیستم مذکور را برنامه ریزی کند. همچنین امکاناتی از قبیل دسترسی به خطوط شهری، روش زنگ خوردن خطوط، کد بند و ده ها قابلیت اصلی مراکز سوییچ را در آن فعال یا غیر فعال نماید.

    پیش نیاز :
    ۱ – آشنایی جزیی با مخابرات و اصطلاحات آن، آشنایی با مراکز سانترال

    دوره دوم: آموزش نصب و برنامه ریزی مراکز پر ظرفیت پاناسونیک سری TDA

    در این دوره هنرجو با مراکز سانترال سری پرظرفیت TDA و کارت های مربوطه آشنا می گردد. ظرفیت هر یک از محصولات این گروه شامل TDA30 – TDA100 – TDA200 – TDA600 – TDA620 را شناخته و می تواند مراکز مذکور را به صورت سخت افزاری در یک محیط آزمایشگاهی نصب نماید. او همچنین با مفاهیم جدیدی از قبیل کلاس هر داخلی و کاسه زنگ خور ، گروه خط شهری و … آشنا می گردد و قادر به نصب و راه اندازی مرکز سوییچ سری TDA خواهد بود.

    پیش نیاز :
    ۱ – دوره مقدماتی مخابرات و کلیات مراکز سانترال پاناسونیک

    دوره سوم: آموزش نصب و برنامه ریزی مراکز تحت شبکه پاناسونیک سری TDE

    در این دوره آموزشی سعی می گردد هنرجو تفاوت های مراکز دیجیتال TDA و مراکز مبتنی بر شبکه TDE را بیاموزد. مفاهیم کلیدی تر را آموخته و می تواند سرویس های ویژه ای در مرکز ایجاد نماید. راه اندازی سرویس هایی از قبیل نصب خطوط E1 ، راه اندازی سیستم اپراتور گویا DISA ، سیستم هتلی و یا اجاره ای پس از گذراندن این دوره امکان پذیر خواهد بود.هنرجو قادر است یک مرکز دیگر به صورت مجازی در مرکز TDE خود ایجاد نموده و خطوط داخلی و شهری اینترنتی VOIP را راه اندازی نماید.

    پیش نیاز :
    ۱ – مقدمات مخابرات و کلیات مراکز سانترال
    ۲ – نصب و برنامه ریزی مراکز سانترال پاناسونیک سری TDA

    دوره چهارم: آموزش سیستم های پردازش صدا پاناسونیک KX-TVM

    در این دوره هنرجویان گرامی به طور کلی با سیستم های پردازش صدا و قابلیت های آن آشنا می گردند. هنرجویان می توانند یک سیستم TVM را نصب و راه اندازی نمایند. همچنین با کارت ها و ظرفیت های مراکز مذکور آشنا گردیده و می توانند قابلیت های بی نظیری را در مراکز خود برنامه ریزی نمایند.

    پیش نیاز :
    ۱ – مقدمات مخابرات و کلیات مراکز تلفن سانترال
    ۲ – نصب و برنامه ریزی مراکز پر ظرفیت پاناسونیک سری TDA
    ۳ – نصب و برنامه ریزی مراکز تحت شبکه پاناسونیک سری TDE

    دوره پنجم: آموزش کلیات و قابلیت انتقال صدا در بستر شبکه VOIP

    در این دوره از دوره های آموزشی شرکت ایده آل گستر هنرجو با اصول شبکه های کامپیوتری آشنا می گردد. توپولوژی های مختلف شبکه را شناخته و می تواند یک شبکه ساده کامپیوتری را نصب و آدرس نمایی کند. همچنین هنرجو مفاهیم اصلی، سیم کشی و اتصالات شبکه را می آموزد و می تواند دو مرکز مختلف را با استفاده از IP به یکدیگر متصل نماید. در این دوره هنرجو با کارت های داخلی و لینک مدل TDA0470 و TDA0490 و برنامه ریزی آن ها در مرکز سوییچ آشنا می گردد.

    پیش نیاز :
    ۱ – نصب و برنامه ریزی مراکز تحت شبکه پاناسونیک سری TDE

    دوره ششم : آموزش نصب و راه اندازی مراکز تلفن سانترال سری NS

    مراکز تلفن سانترال سری KX-NS از آخرین سری از تولیدات شرکت پاناسونیک میباشد . این مرکز با امکاناتی فوق العاده بر بستر شبکه کلیه نیاز کابران را هم در زمینه مخابرات سنتی و هم در زمینه تلفن اینترنتی VOIP برآورده میسازد . از آنجا که ساختار کلی این مرکز با مراکز سری قبل پاناسونیک دارای تغیراتی بنیادی میباشد لزوم آشنایی کلیه همکاران با این مرکز جدید کاملا محسوس میباشد .

     

    متاسفانه با اعمال تحریم ها از سوی شرکت پاناسونیک بر کشور ایران هیچ آگاهی مطلوبی از سوی این شرکت به همکاران و تکنسین های نصب در ایران داده نشد . حال اینکه بازار ایران با جهش از سیستم مخابرات سنتی به سوی مراکز اینترنتی بازار خوبی برای این نسل از مراکز تلفن میباشد .لذا واحد آموزش شرکت ایده آل گستر از ابتدای سال ۱۳۹۳ شروع به جمع آوری اطلاع نسبت به این مرکز و امکانات آن نمود . خرسندیم که در حال حاضر میتوانیم این دوره را برای اولین بار در ایران برای همکاران و علاقمندان برگزار نماییم .

    دوره هفتم : آشنایی مقدماتی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز

    شامل اطلاعات کلی اشنایی با سیستم هست که پیش نیاز خاصی نمی خواهد و هر انکس که در دنیای مراکز تلفن فعال است (خریدار- مشتری یا بهره بردار – تکنسین یا کارشناس) می تواند در ان حضور پیدا کند . نکته برجسته این دوره اشنایی با اصول و مفاهیم مخابراتی است که برای همگان مفید می باشد .

    هدف از برگزاری دوره :

    • ارتقای دانش فنی در حوزه اصطلاحات مخابراتی و مرکز تلفن های نرم افزاری
    • کسب دانش کاربردی-مهارتی در حوزه سانترال

    دوره هشتم : آشنایی کاربردی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز

    شامل اطلاعات تکنیکال برنامه ریزی و بهره برداری از سیستم است . این دوره مناسب برای تکنسین هایی هست که کارهای روزمره را انجام می دهند و توانایی درک VoIP و شبکه را دارند .

    هدف از برگزاری دوره :

    • ارتقای دانش فنی در حوزه اصطلاحات مخابراتی و مرکز تلفن های نرم افزاری
    • کسب دانش کاربردی-مهارتی در حوزه سانترال

    دوره نهم : آشنایی تخصصی با مراکز تلفن نرم افزاری منبع باز

    شامل اطلاعات حرفه ای و امکانات پیشرفته می باشد . شرکت کنندگان این دوره بایستی با امکاناتی مانند ایمیل سرور و فکس سرور و … آشنا باشند . در این دوره به اموزش روش فعال سازی این امکانات در سیستم می پردازیم .

    هدف از برگزاری دوره :

    • ارتقای دانش فنی در حوزه اصطلاحات مخابراتی و مرکز تلفن های نرم افزاری
    • کسب دانش کاربردی-مهارتی در حوزه سانترال

    منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

    مرتبط:

    • دوره های آموزشی  مرتبط با نصب سانترالدوره های آموزشی مرتبط با نصب سانترال
    • برگزاری کلاس های آموزشی نصب سانترالبرگزاری کلاس های آموزشی نصب سانترال
    • آموزش تخصصی و عملی نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیکآموزش تخصصی و عملی نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک
    • خدمات ایده آل گسترخدمات ایده آل گستر
    • مطلبی جالب در رابطه با آموزش نصب سانترال پر ظرفیتمطلبی جالب در رابطه با آموزش نصب سانترال پر ظرفیت
    • نحوه نصب سانترالنحوه نصب سانترال
    آموزش نصب تلفن سانترال پاناسونیک, آموزش نصب سانترال, آموزش نصب سانترال pdf, آموزش نصب سانترال پاناسونیک, آموزش نصب سانترال رایگان, راهنمای نصب سانترال پاناسونیک, نحوه نصب سانترال پاناسونيك

    مطالب مشابه

    • دوره های آموزشی مرتبط با نصب سانترال

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      آموزش سانترال از بستر سازی تا برنامه ریزی به واسطه نیاز بازار در شرکت های نوظهور و همچنین پشتیبانی و نگه داری سیستم تلفنی سازمان ها و شرکت های قدیمی تر، ایده آل گستر دورهبیشتر بخوانید

    • برگزاری کلاس های آموزشی نصب سانترال

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      کلاس آموزش عملی نصب سانترال پاناسونیک Panasonic و مرکز تلفن جامع Central Phone امروزه پاسخگویی مناسب به تلفن های مشتریان از اهمیت بسیار زیادی در هر تجارتی برخوردار است بنابراین داشتن یک دستگاه مرکز تلفنبیشتر بخوانید

    • آموزش تخصصی و عملی نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      آموزش تخصصی و عملی نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از نیازهای امروزه برای رفع مشکل ارتباطات در یک شرکت و یا ارگان و یا کارخانجات می باشد. این دستگاه دارای مدل و قابلیتبیشتر بخوانید

    • خدمات ایده آل گستر

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      انواع خدمات شرکت ایده آل گستر(نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک) تعمیر و عیب یابی خط تلفن سانترال ساختمان اجرای پروژه های کابل کشی تلفن ، شبکه خدمات خط تلفن سانترال اماکن اداری و تجاری تعمیربیشتر بخوانید

    • مطلبی جالب در رابطه با آموزش نصب سانترال پر ظرفیت

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      آموزش نصب سانترال پر ظرفیت سانترال های سری پر ظرفیت دارای تعداد خطوط شهری و داخلی زیادی هستند و برای سازمانهای بزرگ بسیار مناسب هستند باید توجه دشت که سانترال های پرظرفیت می توانند مانندبیشتر بخوانید

    ارسال دیدگاه

    لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بعدیقبلی

    برچسب‌ها

    انواع تلفن بیسیم پاناسونیک انواع تلفن های بیسیم پاناسونیک بهترین تلفن بیسیم بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک بیسیم بیسیم پاناسونیک تعمیرات پاناسونیک تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک تعمیر پاناسونیک تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک تلفن تلفن بیسیم تلفن بی سیم تلفن بیسیم منشی دار تلفن بیسیم پاناسونیک تلفن بیسیم پاناسونیک تک گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک جدید تلفن بیسیم پاناسونیک خرید تلفن بیسیم پاناسونیک دو گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک قیمت تلفن رومیزی تلفن سانترال تلفن پاناسونیک تلفن پاناسونیک بیسیم خریدسانترال خریدسانترال پاناسونیک دستگاه سانترال دستگاه سانترال پاناسونیک دوربین مداربسته دوربین مداربسته ip دوربین مداربسته آی پی پاناسونیک دوربین مداربسته پاناسونیک سانترال سانترال پاناسونیک شرکت ایده آل گستر شرکت ایده آل گستر پاناسونیک فروشگاه اینترنتی پاناسونیک فروشگاه پاناسونیک فکس فکس پاناسونیک مرکزخریدسانترال پاناسونیک نمایندگی محصولات پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک پاناسونیک پاناسونیک گوشی بیسیم

    دسته‌ها

    • پاناسونیک
    • تلفن بی سیم
    • تلفن رومیزی
    • تلفن سانترال
    • دسته‌بندی نشده
    • دوربین مداربسته
    • سانترال
    • شبکه
    • فکس
    • فناوری
    • متفرقه
    • نمایندگی پاناسونیک
    • ویدئو پرژکتور
    آدرس : خیابان مطهری – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – کوچه ماگنولیا پ 11
    تلفن : 02181010
    تلفکس : 02188940000

    لینک های مفید

    • مرکز دانلود فایل های سانترال
    • مرکز تعمیرات سانترال
    • مقالات سانترال
    • پروژه های مرکز سانترال ایران

    محصولات

    • تلفن سانترال
    • دستگاه سانترال
    • کارت سانترال
    • تجهیزات جانبی

    خانواده ایده آل

    • ایده آل گستر
    • پانیران مرکز مجاز پاناسونیک
    • بلاگ ایده آل
    • مجله اینترنتی ایده آل
    • مجله تکنولوژی ایده آل تک
    • آموزش نصب سانترال
    • تلفن
    • تماس با ما
    • خدمات آموزشی
    • درباره ما
    • دوربین‌های مدار بسته
    • سانترال
    • سانترال پاناسونیک، تلفن سانترال
    • صفحه نخست
    • فکس
    • قدیمی
    • ویدئو پروژکتور
    سانترال ایران