سانترال

تماس های خود را چگونه مدیریت کنیم؟؟

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک (تماس های گرفته و پاسخ داده شده)

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک قابلیت مشاهده و دیدن تماس های گرفته شده و تماس های پاسخ داده شده را برای کاربر فراهم می کند. نرم افزار گزارش گیری سانترال روی کامپیوتر نصب شده با ارتباط با دستگاه سانترال گزارشات مربوط به تماس های ورودی و خروجی خطوط تلفن و داخلی های سانترال را برای شما دریافت و ثبت می نماید. این نرم افزار با مدل های متنوع قابلیت ارتباط با سانترال های پاناسونیک مدل KX-TES824 و KX-TDA100 تا KX-TDA600 و KX-TDE100 تا KX-TDA600 و KX-NS500 و … را دارا می باشد

تماس های خود را چگونه مدیریت کنیم

نرم افزار گزارش گیری سانترال روی سیستم عامل ویندور نصب می شود و با توجه به آنکه برخی گوشی های پاناسونیک مانند تلفن KX-T7730 قابلیت نمایش log های تماس های تلفنی را ندارند و بسیاری از کاربران سیستم تلفنی از سانترال های کم ظرفیت KX-TES824 و تلفن های اپراتوری 7730 استفاده می کنند، این امکان را برای ثبت گزارشات تماس فراهم میکند. البته قابلیت تجمیعی گزارشات تماس داخلی ها و خطوط شهری ویژگی دیگری هست که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها که از سانترال های پر ظرفیت نظیر TDAو TDE یا NS را استفاده می کنند را نیز متقاعد و علاقه مند به داشتن این نرم افزار ارزشمند می نماید.

ارتباط دستگاه سانترال با نرم افزار گزارش گیری از طریق کابل RS232 و در برخی مدل های سانترال با استفاده از کابل Lan می باشد. این نرم افزار گزارشات متنوعی نظیر، تاریخ و زمان هر تماس، وضعیت تماس که تماس ورودی و یا تماس خروجی می باشد و اطلاعاتی در مورد شماره تماس گیرنده و مقصد تماس و همچنین خطوط شهری و داخلی های مرتبط با تماس ارائه می نماید.قابلیت جستجو بر اساس خطوط شهری یا داخلی و همچنین فیلتر زمانی گزارشات از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

نرم افزار ثبت تماس های ورودی و خروجی سانترال راهکاری مناسب برای شرکت ها و سازمان ها جهت واکاوی وضعیت تماس های تلفنی و ارتباطات سازمان می باشد

برخی از گزارشاتی که در این نرم افزار است به اختصار بیان می شود:
جزئيات تماس:

زمان و تاريخ تماس
ليست انتظار
زمان انتظار و مکالمه
علت قطع ارتباط
شماره تماس گيرنده
تعداد دفعات توزيع خودکار تماس
کدهاي وارد شده تماس

تماس هاي پاسخ داده شده:

تعداد تماس ها
طول مدت هر مکالمه
ميانگين طول مدت مکالمه
ميانگين مدت انتظار
حداقل / حداکثر طول مکالمه
حداقل / حداکثر زمان انتظار مکالمه
مدت زمان کل مکالمه
اپراتورهاي در صف برای پاسخ گویی
تعداد تماس هاي گرفته شده به وسيله هر کاربر داخلی
تعيين سطح خدمات
دلايل قطع ارتباط
انتقال هاي تماس
تماس هاي پاسخ داده شده به وسيله سيستم صف انتظار
تماس هاي پاسخ داده شده بر اساس جهت تماس داخلي / خارجي

تماسهاي قطع شده (بي پاسخ):

تعداد تماس هاي قطع شده
ميانگين زمان قبل از قطع ارتباط
حداقل / حداکثر زمان انتظار در زمان قطع ارتباط
کل زمان قبل از قطع ارتباط
ميانگين موقعيت در صف در زمان قطع ارتباط
حداکثر / حداقل موقعيت در صف انتظار در زمان  قطع ارتباط
دلايل قطع ارتباط
تماس هاي پاسخ داده نشده بر اساس صف انتظار
توزيع بر اساس طول زمان تماس هاي بي پاسخ
ارائه سطح کيفيت بر اساس تماسهاي پاسخ داده شده و بي پاسخ
جزئيات تماسهاي بي پاسخ

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *