سانترال

نمایندگی رسمی خرید سانترال پاناسونیک در مجیدیه

نمایندگی رسمی خرید سانترال پاناسونیک در مجیدیه

 

نمایندگی رسمی خرید سانترال پاناسونیک در مجیدیه

برای راه اندازی سانترال و خرید یک سیستم متناسب با نیازهایمان باید به سه موضوع اساسی توجه نمود. در این بخش سعی داریم آشنایی اولیه و مختصری برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته باشیم تا در زمان خرید اطلاعات بهتری در انتخاب محصول داشته باشند.

تعداد خطوط شهری

ابتدا باید تعداد خطوط شهری مورد نیاز جهت پاسخگویی و تماس با بیرون را در نظر گرفت. زیرا سانترال ها برای تعداد مشخصی از خطوط شهری تولید شده اند و ظرفیت مشخصی از نظر تعداد خط شهری دارا می باشند.

تعداد و نوع داخلی ها

موضوع بعدی در نظر گرفتن تعداد داخلی های مورد نیاز است. در این بخش باید در نظر داشته باشیم ما به چه داخلی هایی و با چه امکاناتی نیاز داریم. نوع استفاده از داخلی را باید مشخص نمود، که کاربری کارمندی و یا منشی مدیریتی دارند.

قابلیت های مورد نیاز ما

همانطور که می دانیم یک سیستم تلفنی قابلیت های متنوع و جذابی دارد. که ممکن است ما به بخشی از آن های نیاز داشته باشیم و بخشی مورد استفاده ما نباشد. پس ما باید امکاناتی که میخواهیم روی سیستم تلفنی داشته باشیم را مشخص نماییم. به طور مثال، تلفن گویا، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، دربازکن، باطری بکاپ سانترال و … امکاناتی هستند که روی یک سانترال می تواند وجود داشته باشد حال باید بدانیم به کدام یک از این قابلیت ها نیاز داریم تا بر اساس بودجه و هزینه ای که میخواهیم داشته باشیم، سانترال مناسب و امکانات جنبی مورد نیاز را انتخاب نماییم.

دستگاه های سانترال کم ظرفیت

این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.

دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

برخی ویژگی ها و امکانات این دستگاه ها

 

که حتی بیشتر کاربران هم از آن اطلاع ندارند عبارتند از :

واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی

پیغام گیر (BV)

نمایشگر CALLER ID روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ

تغییر پذیری آسان و متنوع

مدیریت تماس کارآمد که خود شامل مزایای زیر است

بهبود وجهه شرکت

بی پاسخ نماندن تماس های کاری مهم

کاهش حجم کار اپراتور

گروه داخلی

گزارش وضعیت تماس ها

“درباره مزایای سانترال پاناسونیک”

ایجاد یک شبکه تلفن داخلی

Share کردن خطوط شهری بین داخلی ها

ایجاد کنفرانس بین داخلی ها و خطوط شهری

انتقال ۱ خط بین داخلی ها

Hold  کردن مکالمات

اشغال نشدن خطوط تلفن

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *