مرکز تلفن سانترال پاناسونیک
سانترال دستگاهی مخابراتی است که می تواند سیستم تلفن داخلی برای هر مجموعه راه اندازی کند. حتما برای شما هم اتفاق افتاده وقتی با یک شرکت تماس می گیرید تلفن گویا داخلی های مختلف را معرفی می کند و شما با فشردن شماره داخلی می توانید با بخش مورد نظر ارتباط تلفنی برقرار کنید.
این امکان از طریق نصب و راه اندازی سیستم سانترال امکان پذیر است. دستگاه سانترال با توزیع و تقسیم خطوط شهری بین تلفن های داخلی می تواند به همه کارمندانی که روی میز خود تلفن دارند دسترسی راحتی به خطوط تلفن شهری دهد. این دستگاه می تواند به مدیریت خطوط تلفن کمک کند و باعث راحتی کار شود. با استفاده از سانترال حتی نیاز به نیروی انسانی وابسته به تلفن کاهش می یابد.
دستگاه های سانترال در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده که هر کدام مناسب برای طیفی از کسب و کار ها است. ظرفیت دستگاه های سانترال با هم متفاوت است. این ظرفیت بستگی به تعداد پورت های ورودی یعنی خطوط شهری و تعداد پورت های خروجی یعنی داخلی ها دارد. سانترال های کم ظرفیت مناسب برای مجموعه های کوچک تا متوسط است و سانترال های پر ظرفیت مناسب برای شرکت های بزرگ است.
انتخاب بین دستگاه های مختلف سانترال بستگی به تعداد کارمندان شما و البته خطوط شهری مجموعه دارد. اگر قصد دارید دستگاه مرکز تلفن سانترال برای مجموعه ی خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا از مشاوران این امر راهنمایی های لازم را بگیرید.
از مزیت های مهم دستگاه سانترال پاناسونیک می توان به قابلیت ارتقای آن اشاره کرد. اگر در مجموعه خود دستگاه سانترال پاناسونیک دارید و تعداد خطوط شهری یا تلفن های داخلی شما افزایش پیدا کند، نیاز به تعویض دستگاه نیست. شما می توانید با نصب کارت های ارتقای سازگار با دستگاه سانترال خود ظرفیت آن را افزایش دهید.
ارسال دیدگاه