سانترال

امکانات VOIP

امکانات VOIP پاناسونیک

سانترال دستگاهی مخابراتی است که برای مدیریت خطوط تلفن به کار می رود. معمولا مجموعه های تجاری، با وجود پرسنل زیاد خود مجبورند چند خط تلفن ثابت تهیه کنند که وجود این تعداد خطوط مدیریت را سخت می کند. به وسیله دستگاه سانترال با توجه به میزان کار پرسنل مورد نظر می توان داخلی او را برنامه ریزی و دسترسی ها را محدود یا گسترش داد.

دستگاه های سانترال تحت شبکه پاناسونیک دارای ویژگی های بسیاری برای شرکت های بزرگ هستند که می تواند ارتباطات تلفنی را بهبود بخشد.

از امکانات این دستگاه ها امکان برقراری تماس اینترنتی است که قابلیت های گوناگونی را به کاربران ارائه می دهد. سانترال پاناسونیک سری TDE شامل سه مدل TDE100 TDE200 و TDE600 و همچنین سری NS شامل مدل های NS300 NS500 NS700 و NS1000 دارای قابلیت های تحت شبکه هستند. این دستگاه ها ظرفیت متفاوتی دارند که باید بر اساس تعداد پرسنل و تعداد خطوط شهری بین آن ها دست به انتخاب زد.

امکانات VOIP

امکان اتصال و لینک چندین دستگاه سانترال در هر نقطه از دنیا از مهمترین قابلیت های آن است. تصور کنید شرکتی در چند کشور شعبات مختلفی دارد که برای هماهنگی کار های خود نیازمند ارتباطات تلفنی هستند. هزینه ارتباطات این شعبات با توجه به بین المللی بودن آن ها بسیار بالا است. لینک کردن دستگاه های تحت شبکه شعبات با هم باعث می شود تماس های بین شعبات با هم مانند تماس های داخلی یک شرکت رایگان باشد.

امکان تعریف یک شماره موبایل برای داخلی ها از ویژگی ها و قابلیت های دیگر دستگاه های تحت شبکه است. اگر برایتان مهم است در هر کجا و هر زمان به تلفن کاری خود دسترسی داشته باشید و همیشه پاسخگو باشید می توانید شماره تلفن همراه خود را به عنوان یک داخلی روی دستگاه سانترال تعریف کنید تا از این پس، با گرفتن داخلی توسط تماس گیرندگان، تلفن همراه شما زنگ بخورد و به راحتی بتوانید آن را پاسخ دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *