سانترال

سانترال و مزایای آن برای کسب و کارها

سانترال و مزایای آن

دستگاه مرکز تلفن سانترال، دستگاهی مخابراتی است که وظیفه اصلی آن مدیریت خطوط تلفن ثابت است. این دستگاه برای مجموعه هایی با تعداد خطوط بالاتر از یک عدد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شرکتی با تعداد پرسنل زیاد که همگی احتیاج به استفاده از تلفن دارند، نمی تواند به تعداد کارمندان خط ثابت تهیه کند. با استفاده از دستگاه سانترال می توان خطوط را بین کارمندان به اشتراک گذاشت.

دستگاه سانترال می تواند سیستم تلفن داخلی برای کارمندان تشکیل دهد و خطوط را بین همگی توزیع کند. علاوه بر این ها شما می توانید از طریق برنامه ریزی دستگاه، محدودیت هایی برای داخلی ها مختلف تعریف کنید تا به همه ی امکانات دسترسی نداشته باشند. همچنین تلفن های اپراتوری- مدیریتی می توانند امکانات و قابلیت های ویژه ای را در اختیار مدیریت یا اپراتور اصلی قرار دهند که سایرین به آن ها دسترسی ندارد.

سانترال و مزایای آن برای کسب و کارها

اپراتور گویا یکی از امکانات بسیار خوبی است که می تواند نیاز به نیروی انسانی وابسته به تلفن را کاهش دهد. این قابلیت می تواند در هنگام تماس مشتری، داخلی های مختلف را معرفی کند تا با فشردن کلید داخلی، مشتری مستقیما به فرد مورد نظر وصل شود. به همین جهت، دیگر نیاز به یک منشی برای وصل کردن تلفن به داخلی ها وجود ندارد.

پاناسونیک از شناخته شده ترین برند های تولید کننده محصولات مخابراتی و سانترال است. سانترال های تولید شده توسط پاناسونیک با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند. دستگاه سانترال پاناسونیک در مدل های مختلف و متنوعی طراحی و تولید شده است که انتخاب بین آن ها مستلزم شناخت نیاز های مجموعه است.

دستگاه های سانترال کم ظرفیت مناسب برای مجموعه های کوچک تا متوسط است. دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 و KX-TEM824 دو مورد از دستگاه های کم ظرفیت هستند که این دو مدل می توانند در ظرفیت نهایی خود ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی را ساپورت کنند. دستگاه های پر ظرفیت اما مناسب برای شرکت های بزرگ هستند. دستگاه های سانترال سری TDA، TDE و NS هستند. این دستگاه ها می توانند تعداد خطوط شهری و داخلی زیادی را ساپورت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *