سانترال

تلفن داخلی سانترال

 سیستم تلفن داخلی سانترال

شرکتی را تصور کنید که 50 نفر کارمند دارد. آیا برای ارتباط با مشتریان خرید خط تلفن به تعداد پرسنل کاری منطقی است؟ علاوه بر قیمت بسیار بالای خطوط و قبض های سرسام آور آن ها، مدیریت خطوط در این شرایط بسیار سخت است. همچنین محدودیت های مخابراتی وجود دارد که نمی توان هر تعداد خط را برای یک ملک تجاری تهیه کرد. پس برای ارتباطات تلفنی باید چه کرد؟

دستگاه سانترال می تواند تمامی نیاز مخابراتی مجموعه ها را برطرف سازد. این دستگاه با توجه به ظرفیت خود می تواند خطوط ثابت را بین سیستم تلفن داخلی که خود دستگاه تشکیل داده، توزیع و تقسیم کند. به این وسیله باوجود خطوط تلفن کم همه ی پرسنل می توانند به خطوط تلفن شهری دسترسی داشته باشند. مدیریت خطوط از طریق برنامه ریزی دستگاه ممکن است. به طور مثال می توان برای برخی از داخلی ها صفر و دو صفر را بست تا نتوانند با شهرستان و کشور های دیگر تماس بگیرند، علاوه بر این می توان با تعبیه کردن تلفن های اپراتوری برای کارمندانی که زیاد با تلفن سر و کار دارند، اختیارات و قابلیت های بیشتری را در اختیار آنان قرار داد.

تلفن داخلی سانترال

با تشکیل سیستم داخلی برای شرکت ارتباطات داخلی پرسنل با هم رایگان است. این امکان از هرج و مرج و بی نظمی در شرکت جلوگیری می کند و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

امکان اپرتور گویا می تواند داخلی های مختلف را به تماس گیرندگان معرفی کند تا به راحتی بتوانند با بخش و کارمند مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. سانترال می تواند امکانات دیگری نظیر صف انتظار، تماس داخلی رایگان، امکان تعریف ساعات استراحت و تعطیلی شرکت و … را در اختیار کاربر قرار دهد.

برای انتخاب دستگاه مناسب برای مجموعه تجاری خود مهمترین پارامتر، تعداد خطوط شهری و داخلی ها است. دستگاه های کم ظرفیت برای مراکز کوچک تا متوسط مناسب هستند و قیمتی مقرون به صرفه هم دارند. دستگاه های سانترال پر ظرفیت برای مجموعه های بزرگ مناسب هستند که تعداد بیشتری خطوط شهری و داخلی را ساپورت می کنند. سانترال پاناسونیک از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *