سانترال

خط تلفن سانترال چیست

سانترال و قابلیت های آن

سانترال دستگاهی است که می تواند جهت رفع نیاز های مخابراتی مجموعه ها به کار گرفته شود. این دستگاه می تواند خطوط مخابراتی را مدیریت کند و آن ها را بین پرسنل توزیع کند. شاید بعضی از افراد هنوز با این دستگاه و قابلیت های آن آشنا نباشند.

سانترال پاناسونیک، دارای پورت های ورودی و خروجی است که خطوط تلفن ثابت در پورت های ورودی آن وارد می شود و از آن طرف خطوط داخلی خارج می شود. از خطوط داخلی تا میز پرسنل کابل کشی انجام می شود و در سر کابل تلفن گذاشته می شود. به این ترتیب با وجود خطوط تلفن کم، همه ی پرسنل می توانند از تلفن استفاده کنند. میزان دسترسی پرسنل به خطوط به نوع برنامه ریزی دستگاه و همچنین تلفنی که روی میز کارمند است بستگی دارد. ارتباط داخلی بین تمامی کارکنان مجموعه رایگان است.

خط تلفن سانترال چیست

تلفن های اپراتوری می توانند امکانات گسترده ای همچون دسترسی مستقیم به همه ی خطوط و مشاهده اشغال بودن تمامی داخلی ها را ارائه دهد. همچنین امکان هولد و ترنسفر تماس نیز در این تلفن ها مهیا است. برای برخی از کارمندان که زیاد با تلفن سر و کار ندارند، می توان از تلفن های آنالوگ استفاده کرد. تلفن های آنالوگ همان تلفن های معمولی است که در منازل نیز استفاده می شود. این تلفن ها دسترسی خاصی ندارند و برای آزاد کردن خط نیز باید ابتدا عدد 0 یا 9 را شماره گیری کرد. اگر برخی از کارمندان دائم در حال رفت و آمد بین اتاق ها هستند شما می توانید از تلفن های بیسیم معمولی برای داخلی آن ها استفاده کنید تا همیشه در دسترس باشند.

از امکانات دستگاه می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری، تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک دستگاه های مخابراتی بین داخلی های مختلف اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *