۰۲۱-۸۱۰۱۰
mail: info[@]cantral.ir
سانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایرانسانترال ایران
  • محصولات
    • سانترال
    • تلفن
    • فکس
    • ویدئو پروژکتور
    • دوربین‌های مدار بسته
  • خدمات آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سانترال پاناسونیک

درباره رموزموفقیت بنیانگذار پاناسونیک

    صفحه اصلی پاناسونیک درباره رموزموفقیت بنیانگذار پاناسونیک
    بعدیقبلی

    درباره رموزموفقیت بنیانگذار پاناسونیک

    توسط مدیر | پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک | بدون دیدگاه | 20 فوریه, 2017 | 0

    درباره رموزموفقیت بنیانگذار پاناسونیک

    درباره رموزموفقیت بنیانگذار پاناسونیک

    ميراث ماتسوشيتا بسيار گران است. پس از جنگ جهاني دوم، او يكي از چهره‌هاي اصلي در هدايت معجزه اقتصادي ژاپن بود. شركتي برپاكرد و ميلياردها نفر را صاحب لوازم خانگي و لوازم برقي مصرفي با نام پاناسونيك و نشانه‌هاي ديگر كرد. پيش از مرگش، كمتر سازماني روي كره خاكي مشترياني بيشتر از او داشت، هنگامي كه درسال ۱۹۸۹ درگذشت، در مراسم خاكسپاري او بيش از هزار تن گرد آمدند. در تلگرام تسليت رئيس جمهوري ايالات متحده آمريكا به خانواده وي از او به عنوان «الهام بخش براي مردم سراسر جهان» نام برده است.

    زندگي ماتسوشيتا پر از فراز و نشيب بود. كثرت اين فراز و نشيب‌هاست كه او را از ديگران متمايز مي‌كند. فرازها و كاميابي‌هايي كه تنها يكي از آنها كافي است تا هر انسان معمولي را دچار غرور كند و موانع رشد و پيشرفت او گردد. نشيب‌ها و شكست‌هايي كه تنها يكي از آنها در تمام زندگي مي‌تواند انسان را از حركت باز دارد. نه لذت كاميابي‌ها و نه مشقت شكستها هيچكدام نتوانست ماتسوشيتا را از آنچه كه در ذهن خود پرورانده بود، باز دارد، اين است رمز موفقيت اين مرد بزرگ.

    اندکی بیش در مورد رموز موفقیت ماتسوشيتا

    ماتسوشيتا علت موفقيت خود را چنين توصيف مي‌كند: «كليد كاميابي در پديد آوردن محصول، داشتن درجه دكترا، يا داشتن بودجه كلان در واحد پژوهش و گسترش نبود. بلكه در تلاش، زحمت كشيدن و عرق ريختن كاركنان شركت بود». وي رويكردي جديد و متفاوت از زمان خود به كاركنان خود داشت. از نظر وي، سرمايه‌هاي يك سازمان، كاركنان آن هستند. توجه به «خرد گروهي»، «نظام بخشي»، «تعيين مأموريت سازمان»، از شيوه‌هاي مديريتي وي به شمار مي‌آيند؛ شيوه‌هايي كه پس از گذشت چندين دهه از پياده‌سازي آنها توسط ماتسوشيتا، در سازمانهاي كنوني مطرح مي‌گردند.
    با توجه به نحوه زندگي و عملكرد ماتسوشيتا، وي علاوه بر خصوصياتي همچون خلاقيت، خطر پذيري، تلاش، فروتني كه ويژگي مشترك كارآفرينان ديگر نيز مي‌باشد، داراي ويژگي فوق‌العاده‌اي بود كه مي‌توان آن را رمز موفقيت وي ناميد و آن هم «ظرفيت بالا براي برانگيختن ديگران است».

    ويژگي مديريتي ماتسوشيتا

    1. توجه به خرد گروهي
    2. پياده سازي نظام بخشي در سازمان
    3. كاهش هزينه

    ديدگاه فلسفي ماتسوشيتا

    1. انسان به طور ذاتي موجودي خوب و مسئول است.
    2. نژاد انسان براي رشد و پيشرفت، چه مادي و چه معنوي، ظرفيت بالايي از خود نشان داده است
    3. انسان قدرت گزينش دارد.

    اصول اعتقادي ماتسوشيتا

    1. خدمت به مردم: فراهم آوردن فراورده‌ها و خدمات با كيفيت بالا به قيمت عادلانه و معقول تا از اين راه به راحتي زندگي و شادماني مردم در سراسر جهان ياري داده شود.
    2. انصاف و امانت: منصف بودن در همه داد و ستد‌هاي بازرگاني و رفتار شخصي و همواره به داوري‌هاي آزاد پرداختن و رها شدن از پيش پندارها.
    3. كار گروهي براي غايت همگاني: گردآوري تواناييها و قدرت اراده براي انجام دادن هدف‌هاي مشترك در فضاي اعتماد متقابل و رعايت كامل آزادي و استقلال فردي.
    4. كوشش خستگي ناپذير براي بهتر كاركردن.
    5. احترام و فروتني: احترام به حقوق ديگران، حفظ نظم اجتماعي.

    منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

    مرتبط:

    • نمایندگی پاناسونیک در ویلاشهرنمایندگی پاناسونیک در ویلاشهر
    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در شکوفهنمایندگی رسمی پاناسونیک در شکوفه
    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در بهمنیارنمایندگی رسمی پاناسونیک در بهمنیار
    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در جوانمردقصابنمایندگی رسمی پاناسونیک در جوانمردقصاب
    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرک رسالتنمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرک رسالت
    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در شمس آبادنمایندگی رسمی پاناسونیک در شمس آباد
    بنیانگذارپاناسونیک, تاریخچه شرکت پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک

    مطالب مشابه

    • نمایندگی پاناسونیک

      نمایندگی پاناسونیک در ویلاشهر

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      نمایندگی پاناسونیک در ویلاشهر نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کاربیشتر بخوانید

    • نمایندگی پاناسونیک

      نمایندگی رسمی پاناسونیک در شکوفه

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      نمایندگی رسمی پاناسونیک در شکوفه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیزبیشتر بخوانید

    • نمایندگی پاناسونیک

      نمایندگی رسمی پاناسونیک در بهمنیار

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      نمایندگی رسمی پاناسونیک در بهمنیار خدمات در نمایندگی پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداریبیشتر بخوانید

    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در جوانمردقصاب

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      نمایندگی رسمی پاناسونیک در جوانمردقصاب   کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیکبیشتر بخوانید

    • نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرک رسالت

      توسط مدیر | بدون دیدگاه

      تاریخچه  پاناسونیک            نمایندگی پاناسونیک در جهت کمک به اهداف کمپانی پاناسونیک راه اندازی شده است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد. در طولبیشتر بخوانید

    ارسال دیدگاه

    لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بعدیقبلی

    برچسب‌ها

    انواع تلفن بیسیم پاناسونیک انواع تلفن های بیسیم پاناسونیک بهترین تلفن بیسیم بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک بیسیم بیسیم پاناسونیک تعمیرات پاناسونیک تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک تعمیر پاناسونیک تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک تلفن تلفن بیسیم تلفن بی سیم تلفن بیسیم منشی دار تلفن بیسیم پاناسونیک تلفن بیسیم پاناسونیک تک گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک جدید تلفن بیسیم پاناسونیک خرید تلفن بیسیم پاناسونیک دو گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک قیمت تلفن رومیزی تلفن سانترال تلفن پاناسونیک تلفن پاناسونیک بیسیم خریدسانترال خریدسانترال پاناسونیک دستگاه سانترال دستگاه سانترال پاناسونیک دوربین مداربسته دوربین مداربسته ip دوربین مداربسته آی پی پاناسونیک دوربین مداربسته پاناسونیک سانترال سانترال پاناسونیک شرکت ایده آل گستر شرکت ایده آل گستر پاناسونیک فروشگاه اینترنتی پاناسونیک فروشگاه پاناسونیک فکس فکس پاناسونیک مرکزخریدسانترال پاناسونیک نمایندگی محصولات پاناسونیک نمایندگی پاناسونیک پاناسونیک پاناسونیک گوشی بیسیم

    دسته‌ها

    • پاناسونیک
    • تلفن بی سیم
    • تلفن رومیزی
    • تلفن سانترال
    • دسته‌بندی نشده
    • دوربین مداربسته
    • سانترال
    • شبکه
    • فکس
    • فناوری
    • متفرقه
    • نمایندگی پاناسونیک
    • ویدئو پرژکتور
    آدرس : خیابان مطهری – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – کوچه ماگنولیا پ 11
    تلفن : 02181010
    تلفکس : 02188940000

    لینک های مفید

    • مرکز دانلود فایل های سانترال
    • مرکز تعمیرات سانترال
    • مقالات سانترال
    • پروژه های مرکز سانترال ایران

    محصولات

    • تلفن سانترال
    • دستگاه سانترال
    • کارت سانترال
    • تجهیزات جانبی

    خانواده ایده آل

    • ایده آل گستر
    • پانیران مرکز مجاز پاناسونیک
    • بلاگ ایده آل
    • مجله اینترنتی ایده آل
    • مجله تکنولوژی ایده آل تک
    • آموزش نصب سانترال
    • تلفن
    • تماس با ما
    • خدمات آموزشی
    • درباره ما
    • دوربین‌های مدار بسته
    • سانترال
    • سانترال پاناسونیک، تلفن سانترال
    • صفحه نخست
    • فکس
    • قدیمی
    • ویدئو پروژکتور
    سانترال ایران