سانترال

سیستم ضبط مکالمات تلفن های سانترال

سانترال پاناسونیک

دستگاه ضبط مکالمات تلفنی امروزه به عنوان یکی از ابزاهای کمک مدیریتی با هدف نظارت بر عملکرد کارکنان شرکت ها و سازمانها، مخصوصا سازمانهای فروش و خدمات پشتیبانی استفاده می شود. روش عملکرد دستگاه ضبط مکالمه تلفن به این صورت است که در ابتدا سیگنال های صوتی مکالمات توسط یک مدار فیلتر صدا از روی سیم های خط تلفن جداشده و پس از عبور از مدارد تقویت کننده وارد مدار بالانس صدا می شود. در این مدار شدت صدای طرفین به یک میزان بالانس شده و سپس وارد مدار ضبط صدا می شود. همچنین اطلاعات شماره های تلفن و زمان وقوع مکالمه نیز ثبت شده و توسط رابط نرم افزاری و یا بصورت مستقیم به عنوان نام فایل ضبط شده در اختیار کاربر قرار می گیرد
این محصول به دوصورت ارائه می گردد :
1. ضبط مکالمات های رم خور
2. ضبط مکالمات های متصل به کامپیوتر

دستگاه ضبط مکالمات رم خور :

این دستگاه شامل یک قطعه سخت افزاری ست که به دستگاه سانترال شما وصل می شود به صورت 4،8،و…. کانال میباشد .

یکی از معایب این دستگاه این است که این رم ها ظرفیت وحافظه محدودی دارند و شما مجبور هستید هر چند وقت یکبار انها را خالی کنید و بعضا هم امکان از بین رفتن اطلاعات وجود دارد.

سیستم ضبط مکالمات تلفن های سانترال

ضبط مکالمات های متصل به کامپیوتر:

این سیستم ها از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است.
بدین صورت که یک نرم افزار بر روی pc نصب می کنیم کامپیوتری انتخاب می کنیم که معمولا در تمام ساعت کاری روشن باشد . یک کابل از قطعه سخت افزاری به pc و یک کابل به سانترال متصل میشود و کلیه مکالمات تلفنی شما را ضبط می کند
این سیستم دارای امنیت بالا می باشد چراکه می توان انرا مخفی و رمزگذاری کرد .

سیستم ضبط مکالمات تلفن های سانترال

طريقه نصب ضبط مکالمه در 2 مدل 1: رم خور 2: متصل به کامپیوتر چگونه است ؟
در دستگاه رم خور که نیاز به کامپیتر ندارد فقط کافیست خط تلفن و یک آدابتور را به پریز متصل نمائید ، دستگاه به صورت اتوماتیک بدون ایجاد نویز با کیفیت خوب مکالمات ،تاریخ ،ساعت و شماره تلفن را بر روی رم ذخیره و فقط کافیست رم را خارج نموده و در کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود از اطلاعات استفاده نمائید .
در سیستم متصل به کامپیوتر خط های تلفن به دستگاه متصل شده و از طریق کابل usb به کامپیوتر متصل میشود و شما امکان کنترل آنلاین و دسترسی به گزارشات را دارید .

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *