تلفن سانترال

قیمت تلفن سانترال

قیمت تلفن سانترال

سانترال امروزه یکی از مهمترین اجزای مخابراتی مجموعه ها و شرکت های کوچک و بزرگ است. به وسیله این دستگاه ارتباطات تلفنی با مشتریان و حتی ارتباطات درون سازمانی مجموعه ها بهبود می یابد و مدیریت آن ها نیز بسیار آسان می شود.

به عبارت ساده می توان گفت دستگاه سانترال می تواند خطوط شهری را بین کارمندان به اشتراک بگذارد و محدودیت های تلفن معمولی و خطوط مخابراتی شهری را رفع کند. ظرفیت های مختلفی از دستگاه ها سانترال وجود دارد که هر کدام برای طیفی از استفاده ها مناسب است.

پاناسونیک یکی از برترین برندهای مخابراتی است که تولیدکننده انواع دستگاه های سانترال با پیشرفته ترین قابلیت های روز دنیا است. کیفیت محصولات این شرکت ژاپنی اثبات شده است و به اکثر کشور های دنیا صادر می شود.

قیمت تلفن سانترالدستگاه های کم ظرفیت مناسب برای مجموعه های کوچک تا متوسط است و دستگاه های پر ظرفیت سانترال پاناسونیک مناسب برای ارگان ها و شرکت های بزرگ است. بعضی از تلفن های دستگاه سانترال خاص است و باید تلفن مخصوص به خود دستگاه را تهیه کرد.

برای دستگاه های کم ظرفیت تلفن اپراتوری هایبرید را باید تهیه کرد. برای دستگاه های سانترال دیجیتال باید سری تلفن های DT را تهیه کرد و برای دستگاه های تحت شبکه سری تلفن های NT و UT قابل استفاده است. این تلفن ها اپراتوری هستند و از قابلیت های خوبی جهت مدیریت خطوط و داخلی ها برخوردار هستند. به دلیل بالا بودن قیمت این نوع تلفن ها بهتر است از آن ها برای پرسنلی که با تلفن زیاد کار می کنند استفاده شود.

شما می توانید برای صرفه جویی در منابع مالی برای داخلی هایی که زیاد با تلفن کار نمی کنند تلفن های آنالوگ استفاده کنید. این تلفن ها همان تلفن های معمولی هستند که در منزل نیز استفاده می شود و می تواند بیسیم یا رومیزی از هر برندی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *