پاناسونیک, سانترال

قیمت سانترال پاناسونیک 3به 8

قیمت سانترال پاناسونیک 3به 8

از مهمترین عوامل انتخاب یک مرکز تلفن سانترال قیمت آن میباشد و اینکه شما چه مقدار هزینه در مقابل چه  امکاناتی پرداخت مینمایید . همانگونه که میدانید تولیدات شرکت پاناسونیک تماما زیر هزار شماره میباشند . پس اگر برای مرکزی میخواهید تلفن سانترال تهیه نمایید که بالای ۱۵۰۰۰ شماره داخلی احتیاج دارد بهتر است سراغ برندهای دیگر بروید .  ۱۵۰۰ شماره زیرا شما در TDE مدل ۶۰۰۰ با بکار گیری ترفندهایی میتوانید ظرفیت مرکز خود را به ۱۵۰۰۰ شماره هم برسانید .

 

شرکت پاناسونیک برای هزینه ای که شما میکنید ارزش زیادی قائل است و به طور کلی مراکز تلفن سانترال خود را  به صورت ماژولار عرضه مینماید یعنی شما میتوانید با توجه به درخواستهای خود کارت برای مرکز تهیه نمایید . اولین مرکز و کمترین مرکز پاناسونیک ۸*۳۳ میباشد که برای کسب و کارهای کوچک تهیه شده است .این مرکز قابلیت ارتقاء تا ۲۴*۸ را دارد . تهیه این مرکز در زمان نگارش این مطلب حدود ۶۰۰ هزار تومان برای شما هزینه در بر دارد .

 

برای استفاده از این مرکز شما احتیاج به یک تلفن اپراتوری مدل KX-T7730 هم دارید که آن هم ۱۵۵ هزار تومان هزینه برای شما دارد . کارت نمایشگر مرکز هم جداگانه به فروش میرسد که حدود ۱۰۰۰ هزار تومان هزینه دارد . البته کار در اینجا تمام  نمیشود و شما برای تکمیل دستگاه خود میتوانید از ماژولهای دیگه ای مثل باتری پشتیبان ، کارت اپراتور گویا ، موزیک جانبی ، و …. استفاده نمایید . مراکز کم ظرفیت پاناسونیک دارای یک پورت اپراتور گویا هستن و برای ارتقاء آن باید کارت اپراتور گویای جداگانه ای تهیه شود . بعد از مرکز ۸*۳ نوبت به دستگاه ۱۶*۶ میرسد تمام هزینه ها با ۸*۳ یکی است به غیر از خود مرکز که حدود یک میلیون هزینه دارد .

قیمت سانترال پاناسونیک 3به 8

 

این مرکز هم مثل ۸*۳ قابلیت ارتقاء را تا ۲۴*۸ دارا میباشد . برای ارتقاء مرکز ۱۶*۶ به ۲۴*۸ شما باید ۴۰۰ هزار تومان دیگه هزینه کنید . تعداد گوشیهای مرکز هم دست شماست میتوانید با یک دستگاه ۷۷۳۰ سر نمایید یا اینکه تمام گوشیهای خود را اپراتوری تهیه کنید .

بعد از مراکز کم ظرفیت سری ۸*۳ و ۱۶*۶ مراکز تلفن سانترال سری TDE  ,TDA وجود دارند . این مراکز دارای سه مدل ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۶۰۰۰ میباشد و قیمت آن کاملا بستگی به تعداد و نوع کارتهایی دارد که شما در دستگاه قرار میدهید . ظرفیت این مراکز در نوع شهری و داخلی دست شماست شما میتوانید بنابر خواسته خود کارت داخلی و شهری در مرکز قراردهید .

 

البته تعداد کارتها در مراکز مختلف محدود میباشد . از آنجا که قیمتها در این مراکز از حدود ۲ میلیون تومان شروع و تا ۷۰ میلیون تومان هم بنابر تعداد داخلی و خطوط شهری و امکانات درخواستی شما میرسد .پیشنهاد میگردد برای تهیه این مراکز ابتدا با کارشناسان خود در شرکت ما تماس حاصل نمایید و تعداد خطوط و درخواست های خود را ذکر نمایید . کارشناسان شما در قدم اول نوع دستگاه شما در دو نوع KX-TDA و یا KX-TDE با توجه به امکانات شما تعیین مینمایند  و در قدم بعدی با توجه به تعداد پرتهای شهری و داخلی مدل آن را شخص مینمایند . کارشناسان ما به صورت رایگان سعی مینمایند بهترین مشاوره را در خصوص خرید مرکز تلفن سانترال در اختیار شما قرار دهند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *