سانترال

فروش سانترال پاناسونیک 6 به 16

 

فروش سانترال پاناسونیک 6 به 16

 

فروش سانترال پاناسونیک 6 به 16

سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824 ظرفیت اولیه 6 خط شهری و 16 داخلی دارد و این ظرفیت قابل افزایش به 8 خط ورودی و 24 خروجی می باشد. این دستگاه به سانترال 6 به 16 پاناسونیک شهرت یافته است.

قایبلیت های تلفن گویا (دیزا)، کالر آیدی و در بازکن با اضافه نمودن کارت های مربوطه روی این دستگاه سانترال قابل استفاده می باشد.

همان طور که اشاره شد مرکزتلفن هایبرید پاناسونیک KX-TEM824 دارای ظرفیت اولیه 6 خط شهری و 16 داخلی بوده و قابلیت ارتقای ظرفیت به 8خط شهری و 24 داخلی را دارا می باشد. این دستگاه سانترال برای کسب و کارهای متوسط که بیش از 8 کاربر یا 3 خط تلفن دارند طراحی و تولید گردیده است.

درادامه شایان ذکر است که:این سانترال ظرفیت متوسط با پشتیبانی از کلیه قابلیت ها و امکانات تلفنی قبل از تماس، حین گفتگو و پس از ترک میز کار به یک انتخاب ویژه برای شرکت های متوسط تبدیل شده است.

در حال حاضر تعداد بی شماری از شرکت ها در داخل ایران از این دستگاه برای سیستم تلفنی خود استفاده می نمایند. قابلیت های که در شرکت های متوسط از اهمیت زیادی بروردار هستند مانند تلفن گویا و کالر آیدی و دربازکن در این محصول پشتیبانی می شوند. با توجه به ابعاد کوچک و قابلیت نصب روی دیوار می توانید در هر جایی در کنار میز کار یا داخل کمد این مرکز تلفن را نصب نمایید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *