سانترال

معرفی سانترال NS500

معرفی سانترال NS500

ادغامی هوشمندانه

دستگاه  KX-NS500  قابلیت انعطاف پذیر بودن در مقابل تکنولوژیهای جدید و  قدیمی (آنالوگ ) را دارا میباشد.

این سیستم دارای 6 خط شهری + 18 داخلی آنالوگ + 2 داخلی دیجیتال + 2 کانال دیزا (اپراتور گویا) به صورت پیش فرض میباشد.

و قابلیت افزایش تا 258 داخلی با کابینهای اضافه (KX-NS520) را میباشد.

هر کابین اضافه (KX-NS520) دارای 16 پورت داخلی آنالوگ به صورت پیش فرض روی خودش میباشد.

پشتیبانی کامل از تکنولوژی IP

دستگاه  KX-NS500  با قابلیت پشتیبانی از اکثر قابلیتهای IPبا مینیمم سرمایه گذاری اولیه برای واحدهای تجاری متوسط رو به بالا
کارت  DSP  به نوعی طراحی شده است که قابلیتهای IPدستگاه را فعال میکند و با نصب این کار تعداد 4 عدد داخلیIP-PT به صورت رایگان در اختیار یوزر قرار میگیرد و بقیه قابلیهای دستگاه با خرید لایسنسهای مورد نظر  فعال میشوند، امکاناتی همچون :  پیغامهای یکپارچه (UM)، صندوق صوتی، امکانات مرکز تماس، قابلیهای موبایل و … .
شرکت پاناسونیک با ارائه محصولات بی نظیر در زمینه فعالیتهای مخابراتی توانسته است نفوذ چشم گیری در بین مصرف کنندگان پیدا کند.
این بار این کمپانی یک محصول جدید وپرکاربرد را وارد بازار کرده است این محصول نه تنها قابلیت این را دارد که جایگزین سایر باکس های قدیمی شود و کلیه امکانات آنها را پوشش دهد بلکه با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد.

باکس سانترال KX-NS500

ایده ال برای کسب کارعای کوچک و متوسط (تا ۲۸۸ کاربر)و شعب و مراکز شرکت های بزرگ می باشداین باکس سانترال دارای ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۸خط داخلی به همراه کار آیدی ۱۶۰ داخلی آنالوگ و ۲۰ داخلی دیجیتال اپراتور گویا ۲کاناله نصب شده بر روی باکس می باشد.
و همچنین دارای چندین لایسنس نصب شده پیش فرض رایگان به مدت ۶۰ رمز می باشد پوشش کلیه امکانات سانترال های سری TDE ,TDA شرکت ایده ال گستر صدر مفتخر است با ارائه کلاس های آموزشی در زمینه نصب و راه اندازی سانترال KX-NS500 در خدمت شما عزیزان باشد

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *