سانترال

همه چیز در مورد سانترال کم ظرفیت

دستگاه سانترال کم ظرفیت مدل KX-TES824


این محصول پاناسونیک مخصوص محیط های کوچک کاری است که سیستمی هایبرید دارد، یعنی این دستگاه سانترال پاناسونیک به غیر از پشتیبانی از سیستم آنالوگ از سیستم هایبرید نیز پشتیبانی می کند.
این سری از دستگاههای سانترال که قبلا راجع به آنها مفصل صحبت شده است برای برنامه ریزی نیازمند به یک گوشی مدیریتی هستند که عموما برای این امر از گوشی KX-T7730 به دلیل پشتیبانی از سیستم هایبرید که قابلیت برنامه ریزی این سری کم ظرفیت را دارا استفاده میکنند.

 

از دیگر گوشی های هایبریدی که قادر به اتصال به دستگاه سانترال کم ظرفیت هستند، شامل مدل های KX-T7720 , KX-T7730 , KX-T7740 , KX-T7750 هستند. هم چنین کلیه تلفن های آنالوگ قابلیت اتصال به این مرکز تلفن را دارند و می توان برای داخلی ها از گوشی هایی که بدون صفحه نمایشگر و یا بلندگو هستند استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این سیستم هایبرید پرفروش امکان نصب آیفون بر روی دستگاه و مکالمه با آن، باز کردن در از طریق تلفن و هم چنین امکان استفاده از تلفن بیسیم برای برقراری تماس است.

همه چیز در مورد سانترال کم ظرفیت


تمام گوشی تلفن های ذکر شده قابلیت اتصال به کنسول DSS  را دارند، کاربرد این کنسول برای کاربرانی است که شماره های داخلی یا شماره های افراد زیادی را می خواهند ذخیره کنند.
این مرکز تلفن پاناسونیک قابل تنظیم به سه حالت روز و شب و ناهار است که به فرد پاسخگو این امکان را می دهد که زمان پاسخگویی به تلفن ها را با زمان کاری خود تنظیم کند و در هنگام اتمام زمان کار به کاربر امکان انتخاب 3 روش را می دهد تا در همه زمان ها پاسخگوی تماس گیرنده باشد.

  •  برای تماس گیرنده پیغام اتمام ساعت کاری پخش شود.
  •  تماس به شماره ای که کاربر در نظر دارد منتقل شود.
  • فرد را به صندوق صوتی انتقال دهد.

هم چنین با نصب کارت دیزا KX-TE89491 برای این دستگاه می توان در ابتدا تماس پیغام خوش آمد گویی و معرفی شرکت پخش کرد و به صورت مرحله ای تماس گیرنده را به واحد مورد نظر راهنمایی کرد.
پاناسونیک این امکان را نیز به این دستگاه سانترال داده است که با نصب کارت نمایشگر Caller ID، کارت KX-TE89494 می تواند شماره های ورودی را ذخیره کند و با استفاده از نرم افزار SMDR می توان جزئیات مکالمه را مشاهده کرد و یا حتی از آن نسخه چاپی تهیه نمود.
از قابلیت های کاربردی این دستگاه سانترال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تعیین نام برای هر داخلی
  • گروه بندی داخلی ها
  • پیج(فراخوان) شخصی و یا گروهی داخلی ها
  • برقراری تماس کنفرانسی(چند نفره)
  • امکان فعال نمودن خط پارالل
  • ذخیره شماره برای شماره گیری سریع
  • ارسال SMS در صورت پشتیبانی مخابرات

این امکانات را کمپانی پاناسونیک برای ارتقاء سطح کیفی و بهبود ارتباطات دورن سازمانی در موسسات کوچک طراحی و تولید نموده است.

 

از چه تلفن هایی می توان در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک استفاده کرد؟

شما می توانید از تلفن های تک خط یا SLT، دستگاه فکس، تلفن های بیسیم و یا تلفن های اختصاصی پاناسونیک (PT) مانند KX-T7730 در شبکه ای که سیستم سانترال آن کم ظرفیت است استفاده کنید اما بسته به نوع تلفن ممکن است برخی از امکانات برایتان قابل دسترسی نباشد.
اگر تلفن های اختصاصی پاناسونیک (PT) را بکار بگیرید به کمک دکمه های خاص از پیش تعریف شده و صفحه نمایش آن، کار با دستگاه برای شما ساده تر شده و استفاده از تلفن های SLT دسترسی به امکانات مختلف را به کمک اعداد مشخص برای شما فراهم می سازد. بدیهی است اگر از تلفن های آنالوگی استفاده کنید که فاقد کلید “*” و”#” باشند امکاناتی که در فعال سازی آن نیاز به این کلیدها ست برای شما قابل دسترسی نخواهد بود.
علاوه بر این تلفن ها از کنسول DSS نیز می توانید برای برقراری ارتباط مستقیم استفاده نمائید.

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *