پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان بستک

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان بستک

درابتدا لازم است  که به معرفی شرکت بزرگ پاناسونیک بپردازیم،کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت.

 

نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید كنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان بستک

شعار پاناسونیک،پاناسونیک به ساختن زندگی بهترو دنیای بهتروبطور مداوم کمک به تکامل جامعه وشادی مردم درسراسرجهان متعهدشده است.شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان بستک

نمایندگی پاناسونیک

 

شرکت ایده آل گسترصدر، توانسته تجارب و مهارت های لازم را با تکیه بر گروهی متشکل از کارشناسان و مهندسین IT ، کامپیوتر، برق و الکترونیک ، صنایع و مدیریت بازرگانی با هدف بکارگیری جدیدترین فناوری های روز، ارائه محصولات برگزیده و خدمات ارزنده به مشتریان کسب نماید.

 

شرکت ایده آل گستر، بر این باور است که پیمودن مسیر پیشرفت و تکامل بدون ابتکار میسر نیست ، از این رو ارائه ایده های نو مبتنی بر تجارب، دانش و خلاقیت کارشناسان را از جمله اهداف همیشگی خود قرار داده و در این راستا با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی تجهیزاتی و نیروی انسانی ، موفق به راه اندازی “واحد تحقیق و پژوهش و توسعه ” در سال 90 شده و طرح های جدید خود را پس از انجام تحقیقات همه جانبه در بخش های مختلف ارائه می نماید .

داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده ومهم است که از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد به همین منظور ما تمامی توجه خود را معطوف به رضایت مشتریان نموده و از طریق واحد پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت محصولات سعی به جلب رضایت و اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی نموده ایم.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *