نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ویلاشهر

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ویلاشهر

نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.

اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. عذر خواهی از مشتری ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارایه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب، از ارزشهای  اصلی نمایندگی پاناسونیک بوده واین مرکز به صورت ویژه به آن توجه داشته است.

نمایندگی پاناسونیک

برخی از محصولات تولید شده در این کمپانی عبارتند از: تلویزیون ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی (جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی)، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و … . در صورتی که کاربر هریک از محصولات پاناسونیک هستید، هنگام بروز مشکل با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.

درباره شرکت ایده آل گسترصدر:

شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم،شایان ذکر است که این شرکت به عنوان  نمایندگی پاناسونیک انواع متنوعی از محصولات نظیر تلفن سانترال ، تلفن بیسیم ،دستگاه فکس ، ویدئو پروژکتور و… را با توجه به نیاز مشتریان به بازار عرضه نموده و راهکارهای جامعی در این زمینه ارائه می دهد.ما به یک آینده روشن و درخشان چشم دوخته و تمامی سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با بهره گیری و اتکا بر خصیصه هایی که در ذیل به آنها اشاره شده، نقشی پیشرو در این جامعه ی بهم پیوسته دیجیتالی ایفا نماییم :

 

تجربه و دانش کارشناسان :

شرکت ایده آل گسترصدر، توانسته تجارب و مهارت های لازم را با تکیه بر گروهی متشکل از کارشناسان و مهندسین IT ، کامپیوتر، برق و الکترونیک ، صنایع و مدیریت بازرگانی با هدف بکارگیری جدیدترین فناوری های روز، ارائه محصولات برگزیده و خدمات ارزنده به مشتریان کسب نماید.

 

بکاربستن ایده های جدید :

شرکت ایده آل گستر، بر این باور است که پیمودن مسیر پیشرفت و تکامل بدون ابتکار میسر نیست ، از این رو ارائه ایده های نو مبتنی بر تجارب، دانش و خلاقیت کارشناسان را از جمله اهداف همیشگی خود قرار داده و در این راستا با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی تجهیزاتی و نیروی انسانی ، موفق به راه اندازی “واحد تحقیق و پژوهش و توسعه ” در سال 90 شده و طرح های جدید خود را پس از انجام تحقیقات همه جانبه در بخش های مختلف ارائه می نماید .

 

حرکت در راستای مسیر استاندارد :

اصل کلی این شرکت ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.

 

اصل مهم مشتری مداری :

داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده ومهم است که از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد به همین منظور ما تمامی توجه خود را معطوف به رضایت مشتریان نموده و از طریق واحد پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت محصولات سعی به جلب رضایت و اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی نموده ایم.نکته مهم و قابل توجه اینکه شرکت ایده آل گستر پیشرفت خود را در گرو دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود دانسته و از طریق ارتباطات عمومی نظیر پست الکترونیک، سامانه ی پیام کوتاه و سیستم صدای مشتریان نظرات انها را جویا می شود.

سخن آخر:

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

لذا شرکت ایده آل گسترصدر، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

 

پاناسونیک با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری و ارائه مشاوره در زمینه های سیستمهای تلفن بی سیم و رومیزی پاناسونیک با تنوع بسیار زیاد، انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال می باشد.

جهت ارتباط با ما با شماره زیر تماس بگیرید : ۰۲۱۸۱۰۱۰

منبع : مجموعه وب سایت های شرکت ایده آل گستر

 

ارتباط با ما

آدرس نمایندگی فروش پاناسونیک : تهران –خیابان مطهری –خیابان فجر-کوچه ماگنولیا-شماره11

تلفن: 81010-021 ،88940000-021

ایمیل:  INFO@IDEHAL.ORG

وب سایت: WWW.IDEHAL.ORG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *