سانترال

تلفن گویا

تلفن گویا چیست؟

در هر موسسه و یا سازمان وجود یک تلفن گویا برای پیشبرد اهداف و مقاصد شرکت امری ضروری است.

وقتی کاربری با یک سازمان تماس میگیرد، هرچه سامانه تلفن گویایه مربوط به این سازمان بهتر باشد، کاربر بهتر به واحده مربوطه راهنمایی می شود. از این رو داشتم بخش روابط عمومی و پاسخگویی به مراجعین یکی از اساسی ترین نیاز های هر سازمان است. و در بسیاری مواقع نیروی انسانی بسیاری را درگیر نمیکند.

این سیستم می تواند جایگزینی نیروی انسانی در اطلاع رسانی به کاربر و ارباب رجوع باشد.در واقع سامانه تلفن گویا به همه سیستم هایی اطلاق میشود که از طریق وصل خط تلفن به کاربر اطلاع رسانی می شود.

اگر بخواهید برای سازمان و یا شرکت خود یک سیستم سانترال پاناسونیک را راه اندازی کنید باید اطلاعاتی را از قبیل اینکه؛ بهترین دستگاه تلفن گویا کدام است؟ قیمت تلفن گویا در چه محدوده ای می باشد؟راه اندازی تلفن گویا نیازمند چه نوع زیر ساخت هایی می باشد؟

برای پاسخ به این سوال ها شما می توانید با نمایندگی پاناسونیک در سطح شهر ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوال های خود را بیابید.

استفاده از سیستم تلفن گویا علاوه بر صرفه جویی در هزینه نیرو، همچنین می تواند بطور چشمگیری زمان پاسخگویی پرسنل به سوالات تکراری و عمومی را نیز کاهش دهد.

تلفن گویابسیاری از مردم کشور ما تماس تلفنی را به دیگر روش های موجود ترجیح می دهند، چرا که این سامانه تلفن گویا امن ترین و پایدارترین روش در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جل رضایت مشتریان دارند.

برخی از کاربردهای تلفن گویا :

  • اطلاع رسانی گویا
  • اطلاع رسانی مکتوب (فکس)
  • اپراتور خودكار (منشی خودكار)
  • صندوق صوتی
  • شکایات و پیگیری شکایات (با ارائه کد رهگیری)
  • پرسش و پاسخ
  • پیشنهادات و انتقادات
  • اعلام بدهی
  • تماس گیر خودکار (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام)
  • ارسال و دریافت فکس (Fax Server)
  • نظرسنجی و مسابقه
  • اعلام اطلاعات حسابداری و مالی
  • ارسال پیامک (پیام کوتاه) SMS
  • ارائه گزارشهای آماری از تماس‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *