سانترال

نحوه ی استفاده از کارت سانترال پاناسونیک

کارت سانترال پاناسونیک

سانترال دستگاه مرکز تلفنی است که می تواند خطوط شهری را بین داخلی های شرکت به اشتراک بگذارد. برای راحت درک کردن جمله ی بالا شرکتی را با 8 پرسنل یا کارمند تصور کنید که تنها سه خط شهری دارد. استفاده از این سه خط برای کارمندان کار سختی است. به وسیله ی دستگاه سانترال تمامی پرسنل می توانند به راحتی از خطوط تلفن روی میز خود استفاده کنند.

تشکیل سیستم تلفن های داخلی در یک مجموعه، تنها یکی از امکانات این دستگاه است و شما با استفاده از این دستگاه مخابراتی امکانات و ویژگی های بسیار گسترده ای را می توانید بهره برداری کنید.

نحوه ی استفاده از کارت سانترال پاناسونیک

اکثر قابلیت های دستگاه سانترال از طریق نصب کارت های مختلف قابل دسترسی است. به طور مثال دستگاه های سانترال دارای یک ظرفیت پایه هستند که بدون نیاز به بهره گیری از هیچ کارتی می توان از آن استفاده کرد. اما ظرفیت نهایی دستگاه ها با استفاده از نصب کارت قابل بهره برداری است. مثلا دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 می تواند 3 خط شهری و 8 داخلی را در ظرفیت پایه ساپورت کند. با نصب کارت KX-TE82483 می توانید ظرفیت آن را تا 6 خط شهری و 16 داخلی افزایش دهید. اما این هنوز ظرفیت نهایی دستگاه نیست و شما با نصب یک کارت مدل KX-TE82480 ظرفیت دستگاه را تا 8 خط شهری و 24 داخلی ارتقا دهید.

امکان نمایش کالر آی دی افراد تماس گیرنده به صورت پیش فرض روی این دستگاه وجود ندارد و باید کارت کالر آی دی روی دستگاه نصب کنید تا بتوانید شماره ها را مشاهده کنید. مدل کارت کالر آی دی برای این دستگاه KX-TE82494 است که هر کارت می تواند سه خط شهری را ساپورت کند.

کارت دیزا مدل KX-TE82491 می تواند امکان اپراتور گویا را روی این دستگاه فعال کند. البته دستگاه 824  یک کانال دیزا را به صورت پیش فرض ساپورت می کند که فقط یک تماس همزمان می تواند وارد اپراتور شود. با نصب این کارت می تواند دو تماس همزمان را پشتیبانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *