قیمت سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک یک باکس مخابراتی است که در مجموعه‌های کاری مانند ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری، نصب و راه‌اندازی می‌شود. این دستگاه با مدیریت خطوط شهری و ارائه قابلیت‌های مختلف، ارتباطات تلفنی مجموعه‌ها را با مشتریان، به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌بخشد. قیمت سانترال پاناسونیک در مقایسه با امکاناتی که در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌دهد، کاملا مناسب است. بدون تردید، راه‌اندازی یک مرکز تلفن Panasonic چه در کوتاه مدت و چه به صورت دراز مدت، تجارت شما را کاملا دگرگون خواهد کرد.

فروش و راه‌اندازی انواع مدل‌های سانترال پاناسونیک، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت ما در فروشگاه سانترال ایران به شمار می‌رود. در صورتی که قصد استفاده از خدمات مرکز تلفن پاناسونیک در مجموعه کاری خود را دارید، ما از اولین قدم در کنار شما عزیزان خواهیم بود. ارائه مشاوره‌های قبل از خرید، عرضه دستگاه‌های سانترال اورجینال پاناسونیک، نصب سخت افزاری باکس سانترال و آماده‌سازی زیر ساخت‌های لازم، برنامه ریزی نرم افزاری مرکز تلفن، ارائه انواع خدمات پس از فروش از قبیل انجام تعمیرات تخصصی و … از جمله خدماتی هستند که ما در سانترال ایران، به مشتریان خود عرضه می‌کنیم.

تلفن سانترال را در کشورمان با نام پاناسونیک می‌شناسند. تلفن‌های سانترال ساخت این شرکت مطرح و خوش‌نام، به واسطه قیمت مناسب، قابلیت‌ها و امکانات فراوان، کاربری آسان و ماندگاری طولانی، سال‌هاست که به انتخاب اول مشتریان ایرانی تبدیل شده‌اند. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، بیش از دو دهه است که در زمینه عرضه انواع تلفن‌های سانترال مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

اگر به دنبال خرید تلفن سانترال برای مجموعه کاری خود هستید، لازم است قبل از هر اقدامی، به صورت کامل با این دستگاه‌ها آشنا شده و اطلاعات لازم را در ارتباط با آن‌ها به دست بیاورید. با ما همراه باشید تا به بررسی ماهیت، کاربرد، ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن سانترال پاناسونیک بپردازیم.

سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال

تجهیزات جانبی سانترال

پرفروش ترین های سانترال پاناسونیک

نکات مهم در خرید دستگاه سانترال پاناسونیک

برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین دستگاه سانترال برای کسب و کار خود، باید نکات و موارد زیادی را مد نظر داشته باشید. توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی در این زمینه، با مشاورین و کارشناسان فروش سانترال ایران مشورت نمایید. همکاران ما با بررسی وسعت کسب و کار شما، بودجه‌ای که برای راه‌اندازی مرکز تلفن در نظر گرفته‌اید، توسعه تجارت شما در آینده، موقعیت مکانی کسب و کار شما و … در نهایت، دستگاه سانترال متناسب با نیازهایتان را به شما عزیزان معرفی خواهند کرد.

بدون تردید اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در زمان خرید دستگاه سانترال پاناسونیک به آن توجه کنید، وضعیت کسب و کارتان است. تعداد خطوط شهری که در اختیار دارید و هم‌چنین تعداد کارمندان و داخلی‌های مورد نیاز، تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مدل مناسب باکس سانترال، برای کسب و کار شما دارند. همان‌طور که می‌دانید دستگاه‌های سانترال پاناسونیک در ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مدیران باید قبل از هر چیز، به ظرفیت کسب و کار خود توجه داشته باشند.

بودجه‌ای که برای راه‌اندازی مرکز تلفن در نظر گرفته‌اید، یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب باکس سانترال است. اگرچه قیمت سانترال پاناسونیک در مقایسه با برندهای دیگر، بسیار مناسب است؛ اما تنوع و گستردگی مدل‌های این شرکت، ممکن است شما را در انتخاب دستگاه مورد نظر خود، دچار تردید نماید. البته لازم به ذکر است که قیمت سانترال پاناسونیک با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن، رابطه مستقیم دارد.

ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ، به ظرفیت بالا و البته قابلیت‌های بیشتری از مرکز تلفن پاناسونیک نیاز دارند. بنابراین بدیهی است که باید به سراغ سانترال‌های گران قیمت پاناسونیک بروند. این در حالیست که مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارند. این عزیزان می‌توانند با انتخاب یک سانترال کم‌ظرفیت پاناسونیک، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها، به تمام امکانات مورد نیاز خود نیز دسترسی داشته باشند.

انتخاب سانترال آنالوگ یا تحت شبکه نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مدیران کسب و کار محسوب می‌شود. قبل از هر چیز باید بدانید که هر کدام از این دو مرکز تلفن (آنالوگ و تحت شبکه) دارای قابلیت‌های فراوانی هستند و هیچ‌کدام بهتر از دیگری نیست. در نهایت انتخاب یکی از دو این مدل، تنها به صلاحدید مدیران و البته قابلیت‌های مورد انتظار آن‌ها بستگی دارد.

مراکز آنالوگ برای کسب و کار‌های کوچک و متوسط، یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند. زیرا نیازی به قابلیت‌های یک مرکز تلفن تحت شبکه ندارند و به احتمال زیاد، در آینده نیز کسب و کار آن‌ها، آن‌چنان توسعه پیدا نمی‌کند. اما اگر به فکر توسعه و گسترش تجارت خود در سال‌های آتی هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ مراکز تلفن تحت شبکه بروید. زیرا در این سانترال‌ها، خبری از کابل کشی‌های مخابرات نیست و همه چیز، در بستر شبکه انجام می‌‎شود. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید داخلی‌ها یا خطوط شهری جدید را به مرکز تلفن خود، اضافه نمایید.

عیب‌یابی مراکز تلفن آنالوگ، ساده‌تر از مدل‌های تحت شبکه است. هم‌چنین برای استفاده از این دستگاه‌های سانترال، نیازی به آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری ندارید. از سویی دیگر، اگرچه مراکز تلفن تحت شبکه مقداری پیچیده‌تر هستند، اما قابلیت‌ها و کیفیت ارتباطی بهتری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، با راه‌اندازی یک مرکز تلفن تحت شبکه، می‌توانید تمامی شعبه‌های کسب و کار خود را به هم‌دیگر متصل نمایید. در حالی که سانترال‌های آنالوگ، این قابلیت را در اختیار مدیران، قرار نمی‌دهند.

برنامه ریزی سیستم سانترال پاناسونیک

برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن و استفاده از خدمات سانترال پاناسونیک، علاوه بر نصب سخت افزاری و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم، نیاز به برنامه ریزی نرم افزاری دستگاه سانترال نیز دارید. در این مرحله، خطوط شهری، داخلی‌های مورد نیاز، قابلیت‌های مختلف مرکز تلفن از قبیل اپراتور گویا، دسترسی‌های کارمندان به بخش‌های مختلف مرکز تلفن و … فعال می‌شوند.

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک به یکی از سه روش زیر، برنامه‌ریزی می‌شوند:

  1. اتصال تلفن مدیریتی
  2. اتصال به کامپیوتر و استفاده از نرم افزار مخصوص
  3. ورود به وب سایت رسمی شرکت پاناسونیک

دو روش اول برای سانترال‌های آنالوگ و روش سوم برای دستگاه‌های تحت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای برنامه‌ریزی یک دستگاه سانترال از طریق تلفن مدیریتی، باید یک تلفن هایبرید یا دیجیتال مدیریتی را از طریق یکی از خروجی‌های مناسب، به باکس سانترال وصل کنید. از تلفن KX-T7730 برای راه‌اندازی سانترال‌های هایبرید از قبیل سانترال پاناسونیک 824 و تلفن‌های سری DT برای سانترال‌های پرظرفیت از قبیل سری TDA و TDE استفاده می‌شود.

شرکت پاناسونیک برای هر کدام از قابلیت‌های دستگاه سانترال، یک کد سه رقمی در نظر گرفته است. این کدها از 000 شروع شده و به 999 ختم می‌شوند. برای استفاده از این کدها، باید ابتدا از طریق دستگاه تلفن وارد محیط برنامه‌ریزی شوید. به این منظور، باید ابتدا کلید PROGRAM را فشار داده و سپس کد 1234#* را وارد کنید. (1234 به صورت پیش‌فرض به عنوان پسورد ورود به برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌های سانترال پاناسونیک در نظر گرفته شده است)

بعد از ورود به محیط برنامه‌ریزی و برای فعال‌سازی هر کدام از قابلیت‌های مرکز تلفن، باید کد مربوط به آن را از طریق صفحه کلید تلفن، وارد نموده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. معمولا دستگاه‌های سانترال کم‍ ظرفیت پاناسونیک را به این روش، برنامه‌ریزی و راه‌اندازی می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های برنامه‌ریزی سانترال پاناسونیک، استفاده از نرم افزار مخصوص است. در این روش، ابتدا دستگاه سانترال از طریق کابل USB (سانترال آنالوگ) یا کابل LAN (سانترال تحت شبکه) به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل می‌شود. در این مرحله باید نرم افزار مخصوص شرکت پاناسونیک را اجرا کرده و کلیه قابلیت‌ها را از طریق رابط کاربری این برنامه، فعال نمایید. معمولا سانترال‌های پرظرفیت از قبیل سری TDA و TDE را به این روش، برنامه‌ریزی می‌کنند.

برای برنامه‌ریزی سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک، کافیست آی پی دستگاه خود را به صورت مستقیم در یکی از مرورگرهای اینترنت وارد کنید. در این صورت، وارد وب سایت رسمی شرکت Panasonic می‌شوید و از طریق رابط کاربری این صفحه، می‌توانید دستگاه سانترال خود را برنامه‌ریزی کنید.

تذکر: راه‌اندازی نرم افزاری دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، نیاز به تجربه، دانش و تخصص کافی دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم این کار را شخصا انجام نداده و آن را به تکنسین‌های فنی و مجرب ما، واگذار کنید.

مزایای سانترال پاناسونیک

مهم‌ترین مزیت یک دستگاه سانترال پاناسونیک، بهبود ارتباطات تلفنی با مشتریان است. این موضوع در نهایت، منجر به افزایش رضایت مشتری‌ها و بهبود تجارت شما خواهد شد. در کنار این قابلیت مهم، نصب و راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک، مزایای زیر را هم برای مدیران کسب و کار به همراه دارد:

سیستم سانترال پاناسونیک شامل چه دستگاه هایی می شود؟

سیستم سانترال پاناسونیک، شامل دستگاه‌ها و تجهیزات مختلفی می‌شود. باکس یا دستگاه سانترال، به عنوان هسته اصلی و قلپ تپنده، مهم‌ترین بخش از یک مرکز تلفن Panasonic محسوب می‌شود. داخل این باکس، اسلات‌هایی برای نصب انواع کارت‌های سانترال تعبیه شده‌اند. در حقیقت، قابلیت‌های یک مرکز تلفن از طریق این کارت‌ها فعال شده یا توسعه داده می‌شوند. به عنوان مثال، برای هر کدام از قابلیت‌های افزایش خطوط شهری یا داخلی‌ها، راه‌اندازی اپراتور گویا، فعال‌سازی درب باز کن و … نیاز به خرید و نصب کارت سانترال مخصوص به همان ویژگی خواهید داشت.

هر کدام از کارمندان، برای استفاده از خط داخلی خود و دسترسی به خطوط شهری، نیاز به یک تلفن سانترال دارند. این تلفن‌ها، بوق خود را از دستگاه سانترال می‌گیرند و به صورت مستقیم، به خط شهری وصل نمی‌شوند. تلفن‌های سانترال پاناسونیک در مدل‌های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و تحت شبکه طراحی و روانه بازار می‌شوند. مدیران باید بر اساس مدل سانترال خود، اقدام به انتخاب و خریداری تلفن‌های سانترال مناسب نمایند.

علاوه بر موارد مطرح شده، برای راه‌اندازی زیرساخت‌های لازم و کابل‌کشی‌های مختلف، نیاز به تجهیزات جانبی از قبیل کابل مخابرات یا شبکه (بر حسب مدل مرکز تلفن خود) پچ پنل، سوکت شبکه و … خواهید داشت.