خدمات تلفن سانترال
در صورتی که بعد از راهاندازی مرکز تلفن پاناسونیک در مجموعه کاری خود، به هر
کدام از خدمات تلفن سانترال نیاز داشتید، تنها کافیست با ما در ایده آل گستر تماس
بگیرید. ارائه خدمات پس از فروش دستگاهها و تلفن سانترال پاناسونیک، یکی از
تعهدهای ایده آل گستر به مشتریان عزیز است. ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که
در چه شرایطی و برای انجام چه خدماتی، میتوانید روی ایده آل گستر حساب کنید؟
در ادامه به مهمترین خدمات تلفن سانترال که میتوانید از شرکت ایده آل گستر
به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک انتظار
داشته باشید، اشاره خواهیم کرد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با
همکاران ما در ایده آل گستر تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید. تکنسینهای
فنی و مجرب ما در کمترین زمان ممکن در مجموعه کاری شما حضور پیدا کرده و خدمات
مورد نظر را برایتان انجام خواهند داد.
افزودن خط شهری به سانترال
یکی از مهمترین خدماتی که بسیاری از کسب و کارها به آن نیاز پیدا میکنند، افزودن یک خط شهری به مرکز تلفن است. برای این کار، باید ابتدا کابل کشیهای لازم برای ورود خط شهری به باکس سانترال برقرار شوند. سپس این خط باید به صورت نرم افزاری نیز برنامهریزی شده و برای تمام داخلیها، فعال شود.
اضافه کردن داخلی
با افزودن هر کارمند به مجموعه کاری خود، باید در مرکز تلفن یک داخلی جدید نیز برای او تعریف نمایید. انجام این کار هم مانند افزودن خط شهری، دو مرحله دارد: ابتدا باید سیم کشی لازم از پریز تلفن تا پست مخابراتی برقرار شود و یک بوق نیز از دستگاه سانترال به این سیم اختصاص داده شود. در مرحله بعد، داخلی مورد نظر باید به صورت نرم افزاری هم تعریف شده و قابلیتها و خطوط شهری مختلف، برای آن فعال شوند.
تغییر در برنامهریزی دستگاه سانترال
هرگونه تغییر در برنامهریزی دستگاه سانترال های مختلف مانند سانترال ns500 باید توسط تکنسینهای فنی و کارآزموده انجام شود. زیرا کوچکترین اشتباه در این زمینه، میتواند عملکرد کلی مرکز تلفن را دچار مشکل کند. مواردی از قبیل تغییر شماره داخلی، عوض کردن پیام دیزا، تغییر شیفتهای شب و روز، محدود کردن دسترسی کارمندان به شمارههای خط شهری، ضبط و شنود مکالمات و … نیاز به ورود به محیط برنامهریزی دستگاه سانترال و تغییر در تنظیمات آن خواهند داشت.
جابهجایی سانترال
در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را به یک محل جدید منتقل کنید، نیاز به راه اندازی سانترال و جابهجایی سیستم سانترال خود خواهید داشت. تکنسینهای فنی ما در این شرایط نیز در کنار شما خواهند بود. نصب دستگاه سانترال در محل جدید، بررسی زیرساختهای فعلی و انجام تغییرات در صورت نیاز، راهاندازی خطوط شهری و داخلیها و … از جمله مواردی هستند که در جابهجایی سانترال باید مدنظر داشته باشید.
نصب پست مخابراتی
پست مخابراتی مانند یک رابط میان دستگاه سانترال و داخلیها عمل میکند. با نصب این دستگاه، نیازی به اتصال مستقیم سیمهای کشیده شده از پریزها به خروجیهای دستگاه سانترال ندارید. این موضوع علاوه بر نظم دادن به سیمکشیها، عیب یابی و تغییرات سخت افزاری (مانند تغییر یا افزودن داخلیها) را بسیار ساده میکند. در صورتی که از بهم ریختگی سیستم سانترال خود کلافه شدهاید، کافیست با تکنسینهای ما در ارتباط باشید تا با نصب یک پست مخابراتی، این مشکل را برای همیشه رفع نماییم.
راهاندازی اپراتور گویا
اپراتور گویا یا منشی تلفنی خودکار یکی از مهمترین امکانات سانترال پاناسونیک محسوب میشود. این قابلیت در زمان تماس مشتریان فعال میشود و شامل یک پیغام خوشآمدگویی و راهنمایی فرد تماس گیرنده برای اتصال به بخش مورد نظر خود است. اپراتور گویا شماره داخلی هر کدام از بخشها را به صورت اتوماتیک برای مشتری میخواند و او نیز میتواند با فشار دادن عدد گفته شده، در کمترین زمان به یکی از بخشهای مجموعه شما وصل شود.
برای فعالسازی اپراتور گویا برای کسب و کار خود، نیاز به خرید کارت سانترال مخصوص دارید؛ البته در صورتی که باکس سانترال شما به صورت پیشفرض از این کارت برخوردار نباشد. اینجا نیز میتوانید با فروشگاه تماس گرفته و ضمن دریافت راهنماییهای لازم، درخواست خود را مبنی بر راهاندازی اپراتور گویا، مطرح نمایید.
هزینه و زمان خدمات سانترال پاناسونیک
ما به کیفیت خدمات ارائه شده، بیش از هر چیز دیگری اهمیت میدهیم. با این وجود، سرعت انجام این خدمات نیز یکی از دغدغههای همیشگی مشتریان است. به همین دلیل و برای رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان، تکنسینهای ما در کمترین زمان ممکن و بلافاصله پس از درخواست مشتریان، در مجموعه کاری آنها حاضر شده و خدمات مورد نظر آنها را با بالاترین کیفیت، انجام میدهند.
از آنجایی که کلیه فعالیتهای انجام شده تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران صورت میگیرند، خیال مشتریان از هزینه پرداختی بابت انجام خدمات نیز کاملا آسوده خواهد بود. رعایت انصاف در قیمتها یکی از مهمترین دلیل اعتماد مشتریان به ما در طول بیش از دو دهه خدمترسانی این شرکت، به شمار میرود.