معرفی تلفن KX-T7730
بهترین محصول پاناسونیک
یک تلفن مدیریتی جذاب
مدل هایبرید
مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
درباره KX-T7730
تلفن KX-T7730 یکی از مدلهای هایبرید پاناسونیک است که به شکل گستردهای، در کسب و کارهای کوچک و متوسط، مورد استفاده قرار میگیرد. این تلفن در کنار دستگاههای سانترالی مانند KX-TES824 که دارای خروجی هایبرید باشند، قابل استفاده است. جالب است بدانید که 7730 یک تلفن مدیریتی است و از آن، میتوان برای برنامهریزی سانترالهای کمظرفیت نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید که این دستگاه، قابلیت اتصال مستقیم به خطوط شهری را ندارد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای منازل و محیطهای خانگی به شمار نمیرود.
شرکت پاناسونیک تلفن KX-T7730 را به منظور استفاده در محیطهای کاری و در کنار دستگاه سانترال طراحی و روانه بازار کرده است. بنابراین، قابلیتهایی که در ساخت این محصول قرار گرفتهاند، استفادههای تجاری از آن را آسان میکنند. با اولین نگاه به این تلفن، متوجه 12 کلید در قسمت راست صفحه کلید خواهید شد. این کلیدها که به آنها، کلیدهای قابل برنامهریزی گفته میشوند، یکی از مهمترین قابلیتهای تلفنهای سانترال پاناسونیک محسوب میشوند.
بیشتر بدانید
همانطور که اشاره شد، تلفن سانترال 7730 از 12 کلید قابل برنامهریزی برخوردار است. خب سوال اینجاست که این کلیدها به چه دردی میخورند؟ کارمندان میتوانند به صورت دلخواه و بر اساس نیاز خود، روی هر کدام از این کلیدها، یک شماره داخلی، یک خط شهری یا یک قابلیت ویژه از مرکز تلفن را ذخیره کنند. کلیدهای شمارهگیر سریع یا قابل برنامهریزی، سرعت شما در دسترسی به شمارههای پرتکرار یا قابلیتهای مورد نیازتان را افزایش خواهند داد.
در زیر کلیدهای شمارهگیر سریع، یک کلید ناوبری چهار جهته، قابل مشاهده است. این کلید برای جابهجایی میان قابلیتها و ویژگیهای مختلف KX-T7730 کاربرد دارد. استفاده مداوم و طولانی مدت از گوشی تلفن برای مکالمه، علاوه بر خسته کردن دست و گوش کارمندان، امکان رسیدگی به سایر امور را نیز از آنها میگیرد. کلید SP-PHONE دقیقا برای جلوگیری از این مشکل، روی صفحه کلید تلفن سانترال 7730 تعبیه شده است.
این تلفن از یک بلندگوی باکیفیت و دو طرفه برخوردار است که میتوانید آن را با فشار دادن کلید SP-PHONE فعال کنید. به این ترتیب، میتوانید با استفاده از اسپیکر به مکالمه بپردازید و به صورت همزمان، به سایر امور مهم خود نیز رسیدگی کنید. علاوه بر این، دست و گوش شما نیز در طول مکالمههای طولانی مدت، خسته نخواهد شد.
قابلیت HOLD یا نگهداری تماس نیز یکی از ویژگیهای جالب توجه تلفنهای سانترال پاناسونیک است. روی صفحه کلید تلفن KX-T7730 و در کنار کلید اسپیکر، یک کلید با عنوان HOLD برای دسترسی به این قابلیت، در نظر گرفته شده است. از کلید REDIAL نیز میتوانید برای برقراری تماس به آخرین شمارههای گرفته شده، استفاده کنید.
در بالای کلیدهای شمارهگیر نیز برخی دیگر از کلیدهای عملکردی تعبیه شدهاند که در ادامه، با آنها بیشتر آشنا میشویم:
- INTERCOM: از این کلید برای دسترسی به خطوط داخلی استفاده میشود.
- AUTO ANS: برای پاسخدهی خودکار به تماسهای ورودی، مورد استفاده قرار میگیرد.
- FWD/DND: این کلید قابلیت دوگانه دارد: میتوانید از آن برای انتقال تماس به یک داخلی دیگر استفاده کنید یا اینکه با فشار دادن آن، کلیه تماسهای ورودی را مسدود نمایید.
- PAUSE: با فشار دادن این کلید، میتوانید شمارهگیری را برای مدت زمان دلخواه، متوقف کنید.
- MASSAGE: از این کلید برای بازدید و ارسال پیامهای داخل مجموعه استفاده میشود.
- PROGRAM: این کلید برای ورود به محیط برنامهریزی دستگاههای سانترال در نظر گرفته شده است.
همانطور که مشاهده میکنید، این مدل تلفن سانترال پاناسونیک از قابلیتهایی برخوردار است که در تلفنهای آنالوگ و معمولی، آنها را مشاهده نمیکنید. بنابراین بهتر است این دستگاه تلفن را در اختیار مدیران یا کارمندان حرفهای قرار داده و برای سایر کارمندان و بخشهای مختلف کسب و کار خود، از تلفنهای آنالوگ استفاده نمایید. این موضوع در نهایت، منجر به کاهش هزینههای شما خواهد شد؛ زیرا تلفن 7730 نسبت به تلفنهای معمولی، از قیمت بالاتری برخوردار است.
خرید تلفن سانترال KX-T7730
بیشترین کاربرد تلفن هایبرید KX-T7730 در مراکز تلفن پاناسونیک KX-TES824 است. در صورتی که یک کسب و کار کوچک دارید برای مرکز تلفن مجموعه کاری خود از سانترال پاناسونیک 824 استفاده میکنید، تلفن 7730 میتواند بهترین انتخاب شما باشد. در این صورت، میتوانید با مراجعه به فروشگاه مرکز سانترال ایران، این تلفن محبوب را به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک ضمانتنامه معتبر و 12 ماهه، خریداری نمایید.
کارشناسان فروش ما نیز آماده ارائه انواع اطلاعات مورد نیاز شما در ارتباط با عملکردهای کلی تلفن KX-T7730 هستند. بنابراین توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید این دستگاه، با ما در مرکز سانترال ایران تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.
ضمانت خرید
برنامهریزی سانترال 824 از طریق تلفن KX-T7730
همانطور که قبلا هم اشاره شد، یکی از مهمترین کاربردهای تلفن سانترال 7730، برنامهریزی دستگاه سانترال پاناسونیک 824 است. به این منظور، ابتدا باید دستگاه تلفن را از طریق جک 01 به باکس سانترال TES824 وصل نموده و مطابق مراحل زیر، وارد محیط برنامهریزی شوید:
- کلید PROGRAM را روی صفحه کلید تلفن فشار دهید.
- کلیدهای * و # را وارد کرده و بلافاصله، کد 1234 را تایپ کنید.
- اکنون وارد محیط برنامهریزی دستگاه سانترال 824 شدهاید.
توجه: عدد 1234 به صورت پیشفرض، به عنوان پسورد تمامی دستگاههای سانترال پاناسونیک در نظر گرفته شده است. در صورتی که رمز عبور دستگاه خود را عوض کردهاید، باید پسورد جدید را در مرحله 2 وارد کنید.
پس از ورود به محیط برنامهریزی، نوبت به فعال کردن قابلیتهای مختلف از قبیل شماره و نام داخلیها، تنظیم ساعت و تاریخ، دسترسی داخلیها به خطوط شهری، فعال کردن کالر آیدی، اپراتور گویا و … میرسد. شرکت پاناسونیک برای هر کدام از این قابلیتها، یک کد سه رقمی (000 تا 999) در نظر گرفته است. بنابراین برای برنامه ریزی سانترال 824 از طریق تلفن هایبرید مدیریتی 7730، باید با این کدها آشنایی کامل داشته باشید.
تذکر: برنامهریزی نرم افزاری سانترالهای پاناسونیک، یک امر کاملا تخصصی بوده و نیازمند داشتن دانش و تجربه کافی است. به همین دلیل، توصیه میکنیم این کار را شخصا انجام نداده و آن را به تکنسینهای فنی ما واگذار نمایید.
کلام آخر...
تلفن سانترال KX-T7730 یک تلفن هایبرید مدیریتی است که میتواند تاثیر فراوانی روی بهبود کسب و کار و تجارت شما داشته باشد. قابلیتهایی که در ساخت این محصول به کار رفتهاند، منجر به ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان خواهند شد. بنابراین در صورتی که به تازگی یک کسب و کار کوچک یا متوسط راهاندازی نمودهاید، در انتخاب و خرید این تلفن محبوب پاناسونیک، تردید نداشته باشید.