سانترال

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

tda-200

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این امکان وجود دارد تا قابلیت Call Waiting را برای کاربران فعال کرده تا اگر در طول مکالمه تماس دیگری گرفته شد، فردی که پشت خط قرار دارد به جای شنیدن صدای بوق اشغال، بوق آزاد را شنیده و کاربر داخلی نیز با شنیدن صدای بوق از وجود تماس در پشت خط خود آگاه شود. این ویژگی به صورت پیش فرض برای داخلی ها فعال نیست و لازم به فعال سازی بوده تا بتوان از آن استفاده کرد.
جهت فعال سازی قابلیت Waiting برای تماس های خارجی مانند زیر عمل می کنیم:
• گوشی داخلی مورد نظر را بردارید. (PT/SLT)
• 731 را شماره گیری کنید.
• برای ست کردن این قابلیت عدد 1 و برای کنسل کردن آن کلید 0 را شماره گیری نمائید.
• کلید مربع را فشار دهید.
• پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید.

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

 

و جهت فعال سازی این قابلیت برای تماس های داخلی به روش زیر عمل می کنیم:
• گوشی داخلی مورد نظر را بردارید. (PT/SLT)
• 732 را شماره گیری کنید.
• برای ست کردن این قابلیت عدد 1 و برای کنسل کردن آن کلید 0 را شماره گیری نمائید.
• کلید مربع را فشار دهید.
• پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید.

 

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *