سانترال

تفاوت سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت

فرق سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت

سانترال به دستگاه مرکز تلفنی گفته می شود که می تواند مدیریت خطوط تلفن را آسان کند. سانترال پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین دستگاه های مخابراتی موجود در بازار است که با پیشرفته ترین تجهیزات ساخته شده است و از جدیدترین تکنولوژی ها در آن بهره گرفته شده است.

سانترال ها قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که همه ی مجموعه ها را مجاب می کند که از آن استفاده کنند. این دستگاه می تواند خطوط شهری را بین داخلی ها به اشتراک بگذارد تا مثلا در یک شرکت با 20 کارمند که 10 خط شهری دارند، همه ی کارمندان بتوانند از تلفن اسفاده کنند.

با اختصاص داخلی های مختلف به هر کارمند، مشتریان می توانند به راحتی شخص مورد نظر خود را پیدا کنند و با او ارتباط برقرار کنند که همین امر از هرج و مرج و بی نظمی در شرکت می کاهد. سانترال می تواند فرد تماس گیرنده را به راحتی و بدون نیاز به نیروی انسانی به سمت داخلی و فرد مورد نظر او هدایت کند.

تفاوت سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت

دستگاه های سانترال پاناسونیک به دو نوع سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت تقسیم می شوند. دستگاه های کم ظرفیت شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 هستند که مناسب برای مجموعه ها و شرکت های کوچک است. این دو دستگاه در ظرفیت نهایی می توانند 8 خط شهری و 24 خط داخلی را ساپورت کنند.

سانترال های پر ظرفیت شامل سه سری از دستگاه ها است که در زیر به تفکیک نامبرده می شود. سری TDA که شامل دستگاه TDA100، TDA100D، TDA100DBA، TDA100DBP، TDA200 و TDA600 است. این سری جزو دستگاه های پرظرفیت پاناسونیک است ولی قابلیت IP ندارد. سری TDE شامل دستگاه های TDE100، TDE200، TDE600 است که ظرفیت آن ها با سری قبلی برابر است اما قابلیت های تحت شبکه را دارد. سری NS شامل NS300، NS500، NS700 و NS1000 است که جدیدترین تولیدات شرکت پاناسونیک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *