سانترال

سانترال پاناسونیک مدل KX-NS1000

معرفی سانترال پاناسونیک مدل KX-NS1000

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS1000 با کارکرد بر اساس پروتکل های IP و SIP،  سطح بالایی از انعطاف پذیری را ارائه می دهد و می تواند به زیرساخت موجود شما متصل شود. با توجه به معماری ماژولار خود این سیستم می تواند متناسب با نیازهای شما کار کند. صرف نظر از اینکه آیا این دستگاه در یک دفتر کوچک با دو نفر پرسنل استفاده می شود و یا در یک شرکت بزرگ با چندین پرسنل، می تواند بهترین عملکرد متناسب با نیاز مجموعه را ارائه دهد.

این سیستم همچنین از ترکیبی از فناوری TDM و IP را ارائه می دهد و همچنین سیستم هایی که به طور کامل بر روی فناوری IP کار می کنند را پشتیبانی می کند. تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز می توانند با سیستم یکپارچه شوند و به شما این امکان را می دهد که از تمام مزایایی که در دستگاه خود دارید روی گجت های شخصی خود نیز استفاده کنید.

سانترال پاناسونیک مدل KX-NS1000

علاوه بر این، کاربران از سیستم سانترال PBX پاناسونیک سنتی خود می توانند به راحتی با اتصال یک سرور KX-NS1000 به یک سیستم IP مهاجرت کنند. سیستم های قدیمی را نیز می توان برای انجام مهاجرت جزئی با توجه به بودجه موجود گسترش داد. شما به راحتی می توانید سیستم خود را با KX-NS1000 با توجه به نیازهای خاص خود به یک سیستم یکپارچه تبدیل کنید زیرا KX-NS1000 مناسب انواع کسب و کارها است.

سانترال پاناسونیک مدل KX-NS1000 همکاری و ارتباط یکپارچه در محیطی نوآورانه را ارائه می دهد، از جمله ی این امکانات می توان امکان دسترسی به خطوط روی تلفن هایی با فناوری های مختلف، پست صوتی و یک سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی (تلفن گویا). ویژگی های کاملا کامل تحت شبکه، کیفیت صدای کلاس اول در سیستم صوتی HD با پهنای باند گسترده و قابلیت گسترش سریع، مدل KX-NS1000 را به کامل ترین دستگاه مخابراتی و تحت شبکه پاناسونیک بدل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *