سانترال

آموزش نصب سانترال TDA100

آموزش نصب سانترال TDA100

همه چیز درباره TDA100

همانطور که می دانید سانترال دستگاهی است خطوط شهری را به چند خط داخلی تقسیم می کند که کاربران بتوانند به راحتی و تنها با گرفتن شماره مورد نظر با قسمته موردنظر از مجموعه ای ارتباط برقرار کند.

سانترال بسته به برند خود انواع مختلفی دارند که در اینجا میخواهیم راجع به سانترال پرظرفیت پاناسونیک مدل KX-TDA100  صحبت کنیم. این سیستم دارای ورودی 96 خط شهری و 64 خروجی داخلی می باشد. این دستگاه این قابلیت این را دارد که با استفاده از دستگاه PRI ظرفیت ورودی را به عدد120 خط شهری و ظرفیت خروجی را به 160 خط داخلی به افزایش برساند. البته برای افزایش ظرفیت خروجی باید از کارت MEC استفاده کرد.

از این سیستم می توانید برای برقراری تماس های ساده و بدون محدودیت استفاده کنید، که این تنها یکی از قابلیت های این سیستم می باشد. از دیرگ قابلیت های دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TDA100 می توان اشاره کرد به مدیریت تماس و امنیت بالای اطلاعات تلفن. این دستگاه در مقابل اطلاعاتی که شما در آن قرار می دهید برای شما امنیت کامل این اطلاعات را تضمین می کند و هیچ راه نفوذی برای سودجویان در آن وجود ندارد.

آموزش نصب سانترال TDA100

لازم به ذکر است که بدانید شما می توانید این دستگاه را از راه دور تنظیم کنید و به راحتی می توانید یک کنفرانس 3 نفره را راه اندازی کنید. این سیستم می تواند به یک کامپیوتر وصل شود چرا که این سیستم مجهز به پورت USB می باشد. و شما از طریق آن می توانید به کامپیوتر خود وصل شوید.

این سیستم دارای108 تا 158 پورت می باشد. همچنین این سیستم قابلیت سازگاری با سیستم پردازش صوت را دارد و به راحتی شما می توانید صداهای افرادی که با شما تماس می گیرند را پردازش کنید.

به طور کلی دستگاه سانترال TDA100 یک تلفن کامپیوتری و یا یک کنسول کامپیوتری می باشد که قابلیت اتصال به کامپیوتر ها را دارد. شما می توانید آموزش تصویری نصب تلفن سانترال را در سایت های نمایندگی پاناسونیک را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *