تلفن سانترال, سانترال

تلفن کنفرانس پاناسونیک

تلفن کنفرانس پاناسونیک مدل NT700

تلفن کنفرانس مدل KX-NT700 با هر مدل سیستم سانترال پاناسونیک موجود در مجموعه ی شما کار می کند. این تلفن روی داخی آنالوگ قرار می گیرد. حتی اگر دستگاه سانترال ندارید و می خواهید از تلفن کنفرانس استفاده کنید، این تلفن مناسب برای شما است زیرا بر روی خط تلفن مستقیم نیز کار خواهد کرد.

این سیستم شامل ویژگی کنفرانس سه جانبه است که به شما امکان می دهد تا مکالمه را با سه خط کنفرانس تلفیق کنید یا یک تماس آنالوگ را به یک جلسه کنفرانس دو طرفه IP دعوت کنید.

KX-NT700 سازگار با تجهیزات زیر است:

 TCP/IP Compatibility (peer to peer only)

SIP Extension Compatibility

Single-Line Telephone (SLT) Capability

Web Conferencing Systems Capability

همچنین، KX-NT700 از اتصال به شبکه های تلفنی استاندارد (PSTN) پشتیبانی می کند، بنابراین اگر یک نفر دیر کند و شما می خواهید آنها را در کنفرانسی قرار دهید، هیچ مشکلی با اضافه کردن یک تلفن همراه از راه دور به کنفرانس ندارید.

KX-NT700 از کدک سخنرانی با پهنای باند بالا برای ارائه کیفیت بالای صدا استفاده می کند. این تضمین می کند که کاربران چندگانه می توانند در یک مکالمه شرکت کنند بدون اینکه کیفیت صدا را به خطر بیندازند و صدای شفاف را به شما ارائه می کند. آهسته صحبت کردن در زمان واقعی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه پاناسونیک است. این ویژگی هوشمندانه شما را قادر می سازد تا به راحتی یک سخنرانی سریع را با کم کردن سرعت واژگان گفتاری واضح و آرام گوش دهید.

KX-NT700 دارای یک اسلات کارت SD می باشد، بنابراین شما می توانید کنفرانس های خود را به یک کارت SD ضبط کنید و در فرصت مناسب آن را گوش دهید. با استفاده از کارت SD 2 گیگابایتی تا 67 ساعت زمان کنفرانس ثبت خواهد شد. KX-NT700 از فن آوری کاهش نویز بهره می برد که به کاهش سر و صدای محیطی کمک می کند تا صدای مکاله را راحت بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *