سیستم شماره گیر تن و پالس

سیستم شماره گیر تن و پالس آیا تا به حال با شرکتی تماس گرفته اید که سیستم گویا آن شرکت از شما درخواست کند که تلفن خود را در حالت تن قرار دهید؟ آیا به این موضوع فکر کرده اید که سیستم شماره گیر تلفن شما در حالت پیش فرض چه نوعی است؟  تا به حال به دلیل این کار فکر کرده اید؟ سیستم های ارتباطی و روش ارسال و دریافت اطلاعات تماس بین تلفن و مرکز مخابرات برای یکپارچه سازی دارای استانداری خاص است که دو روش تن و پالس نام گذاری شده است. روش پالس استانداردی قدیمی و زمان بر است که زمان زیادی برای برقراری ارتباط می گیرد زیرا برای هر شماره گرفته شدده سیگنالی بسیار طولانی به مرکز مخابرات ارسال می کند و برای تایید شماره منتظر دریافت سیگنال تاییدیه می شود و سپس سیگنال...

Continue reading

مرکز تلفن tes824

طریقه آپگرید کردن کارتهای سانترال سری KX-TDA و KX-TDE

طریقه آپگرید کردن کارتهای سانترال سری KX-TDA و KX-TDE طریقه آپگرید کردن کارتهای سانترال سری KX-TDA و KX-TDEv در این مقاله سعی داریم نحوه آپگرید کارتهای سانترال سری KX-TDA , KX-TDE را تشریح نماییم . به دلیل ارتقاء مرتب ورژن های مراکز سانترال گاها مجبور میشوم نرم افراز کارت را ارتقا دهیم . عنایت داشته باشید که ورژن دستگاه با ورژن کارت متفاوت میباشد . هر کارت به صورت جداگانه برای کار بر روی مراکز سانترال احتیاج به برنامه مستقل دارد در صورتی که ورژن اصلی دستگاه ، نرم افزار کارت را پشتیبانی ننماید امکان دارد کارت کار نکند و یا اینکه برخی از امکانات دستگاه را پشتیبانی ننماید . مثل نمایشگر و یا عدم کارکرد برخی از گوشیها ....1- پس از اتصال به دستگاه سانترال از قسمت Configuration منوی Slot گزینه Summary ورژن قدیمی کارت...

Continue reading

بررسی کامل ویژگی های مراکز سانترال سری TE

مدل های KX-TES824 وKX-TEM824 از سیستم های تلفن پیشرفته به حساب می آیند . سیستم تلفن سانترال TES824 قابلیت پشتیبانی 3 خط شهری و 8 خط داخلی را دارد که البته قابل ارتقا نیز می باشد شما قادرید تجهیزات متنوعی از قبیل بی سیم ،سیستم منشی تلفن ، مودم و فاکس و غیره را به سانترال متصل کنیدویژگی ها و ابشن های باکس سانترال کم ظرفیت : 1-کارت اپراتور گویا(DISA):سرویس پاسخگوی خودکار سه مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد که با گرفتن یک شمار تک رقمی تماس خود را مدیردت کند .2-نمایشگر CALLER ID :قابلیت مشاهده شماره تماس گیرنده با اضافه کردن یک کارت CALLER ID به باکس سانترال فراهم می گردد.به طوری که برای هر 3 خط یک کارت ID کفایت می کند اما چنان چه شما بخواهید کلیه تماس های خود را روی...

Continue reading

tda-200

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

آموزش فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این امکان وجود دارد تا قابلیت Call Waiting را برای کاربران فعال کرده تا اگر در طول مکالمه تماس دیگری گرفته شد، فردی که پشت خط قرار دارد به جای شنیدن صدای بوق اشغال، بوق آزاد را شنیده و کاربر داخلی نیز با شنیدن صدای بوق از وجود تماس در پشت خط خود آگاه شود. این ویژگی به صورت پیش فرض برای داخلی ها فعال نیست و لازم به فعال سازی بوده تا بتوان از آن استفاده کرد. جهت فعال سازی قابلیت Waiting برای تماس های خارجی مانند زیر عمل می کنیم: • گوشی داخلی مورد نظر را بردارید. (PT/SLT) • 731 را شماره گیری کنید. • برای ست کردن این قابلیت عدد 1 و برای کنسل کردن آن کلید 0 را شماره گیری...

Continue reading

مرکز تلفن tes824

آموزش تعریف خطوط ورودی جهت پاسخگویی در سانترال کم ظرفیت

آموزش تعریف خطوط ورودی جهت پاسخگویی در سانترال کم ظرفیت همانگونه که می توانید خطوط خروجی برای برقراری تماس را در سانترال کم ظرفیت به صورت اختصاصی تعریف کنید، قادرید تعیین نمائید تنها به تلفن هایی پاسخ دهید که با یک خط خاص از قبل تعریف شده تماس گرفته اند. به طور مثال مجموعه شما دارای 3 خط شهری مجزاست و شما تنها مایلید به تلفن هایی پاسخ دهید که با خط دوم سانترال شما تماس می گیرند.برای انجام این تنظیمات با ما همراه شوید: 1. دکمه PROGRAM را فشار دهید. 2. در این مرحله سه انتخاب مختلف خواهید داشت: • اگر می خواهید به هیچ یک از خطوط جواب ندهید 21 را شماره گیری نمایید (هیچ خطی تعریف نمی شود). • برای اینکه هر خطی که زنگ خورد را بتوانید پاسخ دهید 22 را شماره گیری کنید. • اگر...

Continue reading

سانترال پاناسونیک

سیستم ضبط مکالمات تلفن های سانترال

دستگاه ضبط مکالمات تلفنی امروزه به عنوان یکی از ابزاهای کمک مدیریتی با هدف نظارت بر عملکرد کارکنان شرکت ها و سازمانها، مخصوصا سازمانهای فروش و خدمات پشتیبانی استفاده می شود. روش عملکرد دستگاه ضبط مکالمه تلفن به این صورت است که در ابتدا سیگنال های صوتی مکالمات توسط یک مدار فیلتر صدا از روی سیم های خط تلفن جداشده و پس از عبور از مدارد تقویت کننده وارد مدار بالانس صدا می شود. در این مدار شدت صدای طرفین به یک میزان بالانس شده و سپس وارد مدار ضبط صدا می شود. همچنین اطلاعات شماره های تلفن و زمان وقوع مکالمه نیز ثبت شده و توسط رابط نرم افزاری و یا بصورت مستقیم به عنوان نام فایل ضبط شده در اختیار کاربر قرار می گیرد این محصول به دوصورت ارائه می گردد : 1. ضبط مکالمات...

Continue reading

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

کارت اپراتور گویا پاناسونیک محصولات پاناسونیک معمولا دارای آبشن های زیادی هستندکه به صورت کارت و یا برد های الکترونیکی به باکس های سانترال افزوده می شوند این امر موجب شده بتوانیم بهره برداری بهتری از این محصولات داشته باشیم یکی از این آبشن ها کارت دیزا یا اپراتور گویاست که در این مطلب به معرفی کارت دیزا پاناسونک می پردازیم :   درسیستم های کم ظرفیت (دستگاه های TES824,TEM824)یک کارت KX-TE82491 به صورت آنبرد روی دستگاه وجود داردکه در واقع یک کاناله است،منظور از یک کاناله بودن این است که درآن واحد فقط یک نفر پیغام اپراتور را می تواند گوش دهد و نفر دوم تماس گیرنده تا زمانی که نفر اول به داخلی مورد نظر خود وصل نشده باشد در انتظار برقراری تماس می ماند وصدای بوق انتظار را می شنودوبه محض اتصال نفر اول به...

Continue reading