پاناسونیک, سانترال

انتقال تماس در تلفن سانترال

انتقال تماس در تلفن سانترال

انتقال مکالمه در سانترال

همانطور که میدانید امروزه حجم بسیاری از معاملات و کسب و کارهای موفق برپایه تماس تلفنی می باشد. این خطوط ارتباطی تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت و یا پسرفت یک شرکت و یا یک مجموعه را می تواند داشته باشد.

تلفن سانترال، تلفنی می باشد که امکان بهره برداری هرچه بیشتر از یک خط تلفن را فراهم میکند، به طوریکه یک خط شهری را به چند خط داخلی تقسیم میکند. گاهی اوقات پیش خواهد آمد که کارمند یک مجموعه ای در حین مکالمه تلفنی با ارباب رجوعی میخواهد با کارمند دیگری به صورت تلفنی صحبت کند. در همین حین احساس نیاز به یک تلفن سانترال احساس میشود.

به یک مثال دیگر برای درک بهتر این موضوع دقت کنید. فرض کنید شما با یک مجموعه تماس میگیرید و به یک داخلی وصل می شوید، حین صحبت با کارمند مجموعه متوجه این امر می شوید که داخلی مورد نظر را اشتباه گرفته اید. در این شرایط شما می بایست تلفن را قطع کرده و مجدد شماره آن مجموعه را بگیرید که این کار باعث اتلاف وقت بیشتری می شود.

انتقال تماس در تلفن سانترالاما با وجود یک تلفن سانترال، کارمند آن مجموعه می تواند با سیستم انتقال تماس در تلفن سانترال، شمارا به داخلی مورد نظر هدایت کند و کار شما را راحت تر و با سرعت بیشتری انجام دهد.

امکان انتقال تماس از تلفن پاناسونیک از یک داخلی به داخلی دیگر از کارایی های دستگاه سانترال پاناسونیک می باشد.این ویژگی در تمامی دستگاه های سانترال مشاهده می شود اما فقط نحوه به کارگیری آن در تلفن های معمولی متفاوت بوده چرا که در تلفن های معمولی کلید Hold موجود نبوده که فرد را پشت خط برای انتقال تماس نگه دارد.

برای فعال سازی سیستم انتقال تماس در تلفن سانترال پاناسونیک باید مراحل زر را انجام داد:

وارد حالت برنامه ریزی شوید.

  • کد سانترال “۱۰۴” را وارد کنید.
  • با فشار دادن SP- PHONE وارد حالت انتخاب گزینه شده.
  • با کلید AUTO ANS یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.
  • با STORE اطلاعات وارد شده را ذخیره کرده.
  • در خاتمه با HOLD از برنامه خارج خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *