سانترال

دستگاه های سانترال

دستگاه های سانترال پاناسونیک

تصور کنید که شما دفتری اداری دارید و تعدادی پرسنل دارید که هر کدام با مشتریان در ارتباط هستند. تلفن یکی از مهمترین دستگاه های اداری است که ارتباط بین مشتری با پرسنل را برقرار می کند. اگر دفتر مجموعه ای در چند طبقه مجزا باشد یا بزرگ باشد باید توجه کنید که برای هماهنگی کار ها با پرسنل دیگر کارمندان مجبورند که بین طبقات یا اتاق ها جا به جا شوند و با هم همکاری و هماهنگی را انجام دهند که همین امر هم سبب خستگی کارمندان می شود و هم نظم دفتر را بر هم می زند و باعث همهمه و شلوغی می شود که می تواند تمرکز سایر کارمندان را بر هم بزند. اگر هم بخواهند برای هماهنگی ها با تلفن کار کنند، هزینه ها بسیار بالا می رود.

علاوه بر این مشکلات امکان استفاده از خطوط تلفن شهری به صورت جدا جدا برای کارمندان وجود ندارد. این کار هم هزینه ها را برای خرید خط تلفن شهری بالا می برد و هم هزینه قبوض بسیار بالا می رود. علاوه بر این مدیریت چندین خط بسیار سخت است. همچنین در زیر ساخت های مخابرات برای هر مکان تجاری فقط می توان تعداد محدودی خط خرید و دست مدیران در اینخصوص زیاد باز نیست.

در این گونه موارد می توانید از دستگاه سانترال استفاده کنید:

دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک شرکت مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد. امکانات بالقوه دستگاه های سانترال و تلفن های سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران مفتخر است انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک را با ظرفیت های مختلف و امکانات بیشمار تقدیم مشتریان گرامی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *