سانترال

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

محصولات پاناسونیک معمولا دارای آبشن های زیادی هستندکه به صورت کارت و یا برد های الکترونیکی به باکس های سانترال افزوده می شوند این امر موجب شده بتوانیم بهره برداری بهتری از این محصولات داشته باشیم یکی از این آبشن ها کارت دیزا یا اپراتور گویاست که در این مطلب به معرفی کارت دیزا پاناسونک می پردازیم :

 

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

 

 

درسیستم های کم ظرفیت (دستگاه های TES824,TEM824)یک کارت KX-TE82491 به صورت آنبرد روی دستگاه وجود داردکه در واقع یک کاناله است،منظور از یک کاناله بودن این است که درآن واحد فقط یک نفر پیغام اپراتور را می تواند گوش دهد و نفر دوم تماس گیرنده تا زمانی که نفر اول به داخلی مورد نظر خود وصل نشده باشد در انتظار برقراری تماس می ماند وصدای بوق انتظار را می شنودوبه محض اتصال نفر اول به داخلی یا فرد موردنظر خود و برقراری ارتباط صوتی زنده پیغام دیزا برای نفر دوم پخش می شود.
لازم به ذکر است می توان یک کارت دیزای دوم برروی دستگاه نصب نمود که در واقع سیستم اپراتور را دو کاناله می نماید و دو نفر در آن واحد پیغام اپراتور را می شنوند.

 

کارت اپراتور گویا پاناسونیک
در سیستم های پرظرفیت TDA,TDE برای نصب کارت دیزا ابتدا یک کارت آپشن TDA0190 برروی دستگاه نصب میشود که می توان دیزا را در مدلهای TDA0191 (4کاناله) و TDA0192 (2کاناله) روی کارت آپشن نصب نمود.

 

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

کارت اپراتور گویا پاناسونیک

لازم به ذکر است برروی هر کارت آپشن دوکارت دیزای 2 یا 4 کاناله و یا تلفیقی از هر دو می توان نصب کرد.
مهمترین خصوصیت دیزا امکان شیفت بندی کردن آن است،به عبارت دیگر می توان 24 ساعت شبانه روز را به صورت 3 شیفت، روز/شب/ناهار تقسیم کرد،ودر این سه شیفت پیغامهای متفاوتی را در بازه های زمانی مشخص برای تماس گیرنده ضبط و پخش نمود.
همچنین می توان در این سه شیفت برنامه های متفاوتی را برای سیستم سانترال تعریف نمود،به عنوان مثال در شیفت شب می توان کلیه تماس های ورودی را به داخلی پیغام گیر متصل نمود تا تماس گیرندگان پیغام بگذارند.
کدفعال سازی هریک از شیفتها را میتوان به صورت دستی یا اتوماتیک وارد نمود.درصورتی که دستی وارد شود در هرساعت از شبانه روز می توان هریک از شیفتها را فعال نمود،اما در حالت اتوماتیک برای دستگاه بازه زمانی تعریف می شودکه در راس ساعت مورد نظر پیغام و برنامه دستگاه طبق آنچه برنامه ریزی شده عوض شود.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *